Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Stamboom Fam Serpenti

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Stamboom Fam Serpenti

    Hallo allemaal,

    Ik ben opzoek naar een stamboom van mijn familie omdat mijn vader Sjors Serpenti is gestorven toen ik 4 jaar was 1972 /73 heb ik totaal geen informatie.
    Het enige wat ik weet is dat hij vertegenwoordiger in Maastricht was en ik geboren ben op de Rimburglaan te Maastricht.
    Ik zou het leuk vinden om iets meer te weten te komen.

    Bvd groet Evert Serpenti

  • #2
    Welkom Evert Serpenti

    Welkom Evert bij het forum MestreechOnline.
    Hopelijk kom je hier iets meer te weten over jouw familie.
    Persoonlijk kan ik jou niet verder helpen, andere forum leden misschien wel.
    Dat zal de komende dagen moeten blijken, even geduld dus.
    Mestreechter Geis mage beleve
    en dat door te kinne geve.
    God, wat is dat sjiek ! © Wigo

    Opmerking


    • #3
      Kasteel Rimburglaan

      Hallo Evert,

      Welkom op dit forum!

      Is het correct als ik er vanuit ga dat je niet bent opgegroeid in Maastricht?
      Wellicht weet je wel nog voor welk bedrijf je vader werkte cq voor welk product of firma hij vertegenwoordiger was?

      Overigens bestaat de Rimburglaan niet in Maastricht, maar wel de Kasteel Rimburglaan. Ik ga er dus vanuit dat het de Kasteel Rimburglaan betreft.

      Kun je ons ook de familienaam van je moeder geven en weet je misschien of zij wel gewerkt heeft en eventueel waar?
      En weet je misschien iets van je oma of opa?
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • #4
        Zoek eens in de schildersbranche. Er is een familie met die naam, die in deze branche aktief is.


        Tot een jaar of 10 geleden woonde bij mij in de flat een Math Serpenti. Als hij nog leeft, moet hij tussen de 90 en 100 jaar oud zijn, nu.
        I am not a complete idiot. Some parts are missing

        Opmerking


        • #5
          Er is heel wat bekend over de familie Serpenti. Jan Adolf SERPENTI en Maria Margaretha TILLI (TILLIJ) hadden een zoon Georges. Georges werd geboren op 28 december 1893 te Maastricht. Georges overleed in 1969. Overigens welkom Evert bij MO.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
            Er is heel wat bekend over de familie Serpenti. Jan Adolf SERPENTI en Maria Margaretha TILLI (TILLIJ) hadden een zoon Georges. Georges werd geboren op 28 december 1893 te Maastricht. Georges overleed in 1969. Overigens welkom Evert bij MO.
            Deze George was mij ook al opgevallen. Hij is weliswaar geboren in Maastricht, maar hij is in 1916 vanuit Den Haag na zijn huwelijk met een jonge dame uit Alkmaar naar Alkmaar verhuisd en daar ook overleden. (Breur, bij dat huwelijk was overigens een Rosier uit Maastricht getuige)
            De naam George komt vaker voor bij de Serpenti's, de naam Evert echter niet. Interessant is wel dat bij het 25-jarig huwelijk in 1941 in een advertentie de kinderen met initialen worden aangeduid en een daarvan is 'E'. Dus mogelijk een spoor.

            Evert, heb je al gekeken bij de burgerlijke stand van je geboorteplaats? Je vader heeft daar aangifte gedaan en dan weten we zijn volledige naam en de naam van je moeder. Als je die gegevens tenminste niet al hebt...

            Zoals Pier al aangaf, iets meer gegevens zou wel fijn zijn!

            Opmerking

            Bezig...
            X