Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Entree betalen op Braderie

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Het is de inconsequentie ervan die me interesseert. Ik kan me dat bij een concert nog wel voorstellen, en ook bij een circusvoorstelling.

    Maar in Maastricht heb je ook talloze voorbeelden van rommelmarksten en dergelijke, die gewoon gratis toegankelijk zijn.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Karel de Kale Bekijk bericht
      Hetzelfde geldt volgens mij in Maastricht voor het Vrijthof bij bijvoorbeeld de optredens van Andre Rieu. Ook dan is een deel van de openbare weg afgesloten en alleen bereikbaar na het betalen van entree.
      Dat zei ik in de chat ook al.

      Onder de WVW vallen ook pleinen en woonerven bijvoorbeeld. Door de verleende vergunning tot het houden van een evenement/festival/braderie krijg je toestemming een gedeelte van de openbare ruimte in te richten als 'evenemententerrein' -en dus te ontrekken aan de openbare ruimte!- en dit al dan niet af te zetten en dus wel of niet entree te heffen.

      Of dat gebeurd ligt aan de vergunninghouder cq evenementorganisator, ene markt/braderie (of whatever wat) doet het niet, de andere wel al dan niet voor een doel, vereniging

      Opmerking


      • #18
        entree heffen op braderie

        Beste Haas en overige leden,

        Ik ben het eens met de stelling dat er geen entreegeld gevraagd mag worden om over een braderie te lopen.

        Zelf hanteren wij als bedrijf deze regels ook, wij organiseren geen markt of braderie als de organisatie entree wil heffen.

        N.B.

        Wij organiseren alle braderieen in Maastricht en omstreken behalve Amby en Wittevrouwenveld.

        Opmerking


        • #19
          Er zit een artikel in de wegen verkeerds wet dat er op een openbare weg GEEN toegang gevraagd mag worden .. Zie foto's
          Bestanden bijvoegen

          Opmerking

          Bezig...
          X