Die frituur zit er nog steeds hoor.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Verdwenen zaken in Maastricht
Sluiten
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hollender Bekijk berichtMisschien is het al genoemd, maar toch - Meubel en stoffeerzaak Pans hoek Vrijthof - Bredestraat.
Zit nu bij de Hoge Fronten.I am not a complete idiot. Some parts are missing
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk berichtook Pans bestaat nog. Zit nu bij de Hoge Fronten.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk berichtDie frituur zit er nog steeds hoor.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtSportzaak Van Huet op het Vrijthof of.... heel recent... de Mevri in de Grote Staat!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harrie Boom Bekijk berichtHallo allemaal,
Ik heb mij deze week ingeschreven bij Metreechonline.
Een geweldige site en zal er zelf ook de nodige tijd insteken om te lezen, maar ook om eventuele vragen te beantwoorden. Natuurlijk als ik de antwoorden weet.
Allereerst ben ik een trots dat ik in Maastricht geboren en getogen ben en best veel over Maastricht weet, maar natuurlijk niet alles, Gelukkig wat ik niet weet kan ik via deze site lezen of vragen.
Deze site is in een woord:"Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Beste allemaal,
Ik heb diverse berichtjes gelezen, waar in staat vermeld van winkels die verloren zijn gegaan in Maastricht. Toch mis ik er nog een (of ik heb deze over het hoofd gezien) namelijk:
herenmodezaak Fashion House op de muntstraat 33. Hier heb ik namelijk zelf ook gewerkt in de jaren 1972 tot 1974. Deze zaak is later is later verkocht aan de eigenaar van Elmo (Kledingmagazijn Utrecht) langs het kanaal, maar heeft niet lang meer bestaan. Het was een herenmodezaak met in de kelder de mode voor de jongeren (toen nog vooral de broeken met brede pijpen, dat was de mode toen).Ben er einde 1974 begonnen; mijn "leermeester" was de veel te vroeg gestorven Fred Sleebe,
Opmerking
-
Winkels
Ik heb me net aangemeld omdat ik deze rubriek zo leuk vind. Ik mis er nog wel een paar hoewel ht natuurlijk ook kan dat ik er overheen heb gekeken.
Bakkerij Bollen -Retrae op de Bosstraat
Apotheek Geuskens op de Muntstraat
Bakkerij Devens op de mergelweg
De woninginrichtingzaak op de Luikerweg
De electronicazaak op de Luikerweg
Modehuis Otten in de wijcker brugstraat
Fietsenwinkel Jans op de tongersestraat
Drogist Immekeppel op het Emmaplein
De babyzaak in de grote staat war altijd een clown in de etalage hing.
Opmerking
-
Welke hoek bedoel je? Er heeft op 1 van de hoeken jarenlang een meubelzaak gezeten, later Megapool, nog later Albert Heijn, en nu zit daar een vestiging van Zeeman. Op de andere hoek zit al vele jaren lang een Turks restaurant, Capadokia geheten.I am not a complete idiot. Some parts are missing
Opmerking
Opmerking