Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Onbekend gebouw?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    boschstraat 73

    Hotel? Daar liggen er al zoveel van in Maastricht.
    Zou studentenverhuur niet een vele betere optie zijn, maar dan wel in het hogere segment. Het pand moet prachtig opgeknapt worden.
    Dat zou een aanwinst voor Maastricht zijn, en natuurlijk ook voor de studenten. Ik denk dat Maastricht en de Boschstraat hierbij gebaad zijn.

    Grts

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door harrys Bekijk bericht
      Hotel? Daar liggen er al zoveel van in Maastricht.
      Zou studentenverhuur niet een vele betere optie zijn, maar dan wel in het hogere segment. Het pand moet prachtig opgeknapt worden.
      Dat zou een aanwinst voor Maastricht zijn, en natuurlijk ook voor de studenten. Ik denk dat Maastricht en de Boschstraat hierbij gebaad zijn.

      Grts
      Welkom op dit forum harrys.

      Van zodra studenten ook feestjes geven in een hoger segment en dus hun troep en fietsen en dergelijke opruimen dan kan ik me vinden in jouw optie.

      Maar een student die in een hoger segment iets huurt, heeft ook zijn sociale contacten uit het mindere segment - als we dat zo mogen stellen - waar ligt de grens - en dus het gemiddelde aan welbekende overlast tot gevolg hebbende.

      Nee, dit gebied verdient vele malen beter en ik vind verloedering dmv studenten daar niet in passen, sorry.

      Opmerking


      • #18
        Het voormalige klooster, Boschstraat 69-71 wordt ook verkocht en mijns inziens is dit pand beter geschikt voor een mooi hotel. Boschstraat 73 is, ondanks dat het een mooi historisch pand is, niet geschikt als hotel. Ik denk dat het beter dienst kan doen als een luxe kantoorpand. Het idee voor studentenhuisvesting voor zo'n grote monumentale panden zie ik ook niet zitten. Al zijn er ook genoeg nette studenten die geen rotzooi en overlast veroorzaken.

        Zoals Equinox al aangaf kan de nieuwe invulling van deze panden een goed uitgangspunt zijn voor de herontwikkeling van het hele gebied. Ik ben dan ook van mening dat er veel potentie zit in de toekomst in dit gebied.

        Opmerking

        Bezig...
        X