Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Verdraaide verkeersborden en andere rare situaties

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Goofy, ik kreeg een heel andere uitleg over het bord aan de Maastrichter Brugstraat: dat bord is simpelweg fout. Die streep tussen de twee mededelingen maakt dat de ene mededeling los staat van de andere mededeling. Het bord hoort te zijn zoals de andere borden, zoals Lenfite die weergeeft. Ik gaf al aan dat op Google Maps op die plek de juiste versie te zien is. Daar staan die tijden dus wel bij. De tekst op het huidige onderbord is dus incompleet, en dientengevolge ook voor de verkeerde uitleg vatbaar.

    Zoals jij het uitlegt zou je namelijk kunnen redeneren dat je tijdens winkeluren WEL met je bromfiets dan wel snorfiets in het winkelgebied mag rijden, en buiten die tijden niet. Voor fietsers zou dit juist andersom zijn. En dat kan nooit de bedoeling zijn.

    Samengevat, zoals jij het zegt, zo is het eigenlijk bedoeld. Maar zo staat het er dus niet.


    Wat de gele Cadillac betreft: die is inmiddels weg, rijkelijk voorzien van de nodige processen-verbaal......

    Ik heb evenwel geen moeite met die 5-meter regel, als verkeersdeelnemer maar ook als leek kon ik zo zien dat die auto daar niet hoorde te staan.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking

    Bezig...
    X