Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Stichting Caritas Mosae.
Sluiten
X
-
-
Kerstlunch Stichting Caritas Mosae
Stichting Caritas Mosae organiseerde bij Brasserie FLO Maastricht 11 december 2011 een Kerstlunch.
De dames die ik sprak, waren zeer content !
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Vrancken Bekijk berichtDe moeder van Olijfje was mijn favoriet, zij heeft mij een geweldige dag bezorgd met haar prachtige verhalen en grote dosis humor en positiviteit !
Leave a comment:
-
Vrijwilligers
Goed om te horen allemaal ! Als jullie mij jullie gegevens sturen naar vrancken@teamnotarissen.nl, dan zet ik jullie graag op de vrijwilligerslijst. We kunnen uiteraard ook altijd chauffers gebruiken !
Groet, Stefan
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk berichtWat een toevalligheid Parel!
Daar waren wij net weg!
Leave a comment:
-
En als jullie een taxichauffeur nodig hebben? Ik rij graag.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk berichtVoor een volgende keer meld ik me graag aan als vrijwilligster en heb je nog een telefoonnummer nodig?
Leave a comment:
-
Voor een volgende keer meld ik me graag aan als vrijwilligster en heb je nog een telefoonnummer nodig?
Leave a comment:
-
Boottocht
De boottocht van gisteren was echt een doorslaand succes ! We krijgen enkel positieve geluiden ! De moeder van Olijfje was mijn favoriet, zij heeft mij een geweldige dag bezorgd met haar prachtige verhalen en grote dosis humor en positiviteit !
Dit gaat absoluut een vervolg krijgen !
Leave a comment:
Leave a comment: