Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Historische lindebomen OLV-Plein opzettelijk vergiftigd

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Karel de Kale Bekijk bericht
    Van oorsprong - wat ik mij kan herinneren - bleven de terrassen aan het OLV-plein beperkt tot het stoepje voor de cafés. Het zijn de ondernemers zelf die de keuze hebben gemaakt om - met het oog op vergroting van de omzet - hun terrassen uit te breiden tot op het plein zelf, tot onder de lindebomen. Dat is een bewuste en vrije ondernemerskeuze, met inbegrip van alle daarbij behorende lusten en lasten. Ze hebben volgens mij dan ook geen enkele grond om te klagen of om een tegemoetkoming in de kosten van de gemeente te vragen.

    Hoppa !

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Karel de Kale Bekijk bericht
      Van oorsprong - wat ik mij kan herinneren - bleven de terrassen aan het OLV-plein beperkt tot het stoepje voor de cafés. Het zijn de ondernemers zelf die de keuze hebben gemaakt om - met het oog op vergroting van de omzet - hun terrassen uit te breiden tot op het plein zelf, tot onder de lindebomen. Dat is een bewuste en vrije ondernemerskeuze, met inbegrip van alle daarbij behorende lusten en lasten. Ze hebben volgens mij dan ook geen enkele grond om te klagen of om een tegemoetkoming in de kosten van de gemeente te vragen.

      Tja, het plein is toch echt te mooi om niet tet gebruiken als buitenruimte. Ik blijf erbij; ik vind het idee verschrikkelijk en vraag me tegelijk af waarom de gemeente niet geanticipeerd heeft op een nieuwe situatie. Het is ook wel een wortel voor de neus van de ondernemers aldaar, zo'n plein.
      Groet Jean d'n 1ste

      Opmerking

      Bezig...
      X