Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Arbeidsongeval met dodelijke afloop in Maastricht

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Arbeidsongeval met dodelijke afloop in Maastricht

Arbeidsongeval met dodelijke afloop in Maastricht
    31-07-2012 | 16:45|Maastricht
    Vanmiddag vond omstreeks 15:45 uur een arbeidsongeval plaats op een nieuwbouwprojekt aan de Willem Alexanderweg in Maastricht. Een van de medewerkers is bij werkzaamheden met een compressor aan het hoofd geraakt door een losgeschoten slang. De verwondingen waren zo ernstig dat het slachtoffer ter plekke overleed. Politie en arbeidsinspectie stellen een onderzoek in naar de juiste toedracht van het tragische ongeval.
    Uit medeleven met de nabestaanden wordt niet bekend gemaakt wie het slachtoffer is.
    © Copyright Politie Limburg-Zuid 2010
    Last edited by Verwijderde gebruiker; 16 december 2014, 18:43.

Is dat het nieuwe Enexis-kantoor? Moet haast wel, want andere nieuwbouwprojekten zijn daar niet.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Willem Alexanderweg 66, Maastricht

Opmerking

Dat is waar voorheen het opslagterrein van ''Openbare Werken'' lag, en bij mijn weten inderdaad het nieuwe Enexiskantoor.
        I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Is het dat grote gebouw dat op de hoek met de Balijeweg is verrezen? Ik dacht dat publieke werken tegenover het 'Hilton' lag.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
            Is het dat grote gebouw dat op de hoek met de Balijeweg is verrezen? Ik dacht dat publieke werken tegenover het 'Hilton' lag.
            Klopt.
            Hier vind je meer info mbt het gebouw;

Opmerking

Bezig...
            X