Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

André Rieu verkiest Maastricht boven Brazilië

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• André Rieu verkiest Maastricht boven Brazilië

André Rieu wil koste wat kost optreden in Maastricht. De violist vindt zijn jaarlijkse openluchtconcerten zo belangrijk dat hij voor de shows zijn Braziliaanse tournee onderbreekt.

"Ik vind het belangrijk om deze jaarlijkse traditie in ere te houden en heb daarom besloten speciaal terug te komen uit Brazilië", licht de Limburgse violist toe.

"Eventuele andere concerten daar worden op een later tijdstip gepland."

Bron: NUjij zie hier
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

Rieu gelast meer optredens af door ziekte

André Rieu hervat zijn concerten pas ná carnaval. In totaal worden nog eens 10 optredens in Duitsland en Denemarken afgelast.

Daartoe heeft de Maastrichtse stehgeiger besloten in overleg met zijn arts. Sinds eind januari treedt Rieu al niet meer op met zijn orkest omdat hij met griep thuis zit. Daar is nu nog een onbekende virale infectie bijgekomen. Het gaat om een andere infectie dan vorig jaar, toen er ook concerten moesten worden afgelast. Rieu had toen gehoorproblemen.
    Volgens zijn woordvoerster gaat Rieu pas weer de planken op als hij zich honderd procent goed voelt. Het orkest heeft namelijk nog een uitputtende concertreeks voor de boeg door Duitsland, Frankrijk en Brazilië.
    Het is nog niet bekend wanneer er vervangende concerten van het André Rieu orkest komen.

Bron: L1 Nieuws.

Opmerking

Dat lijkt mij voor André een ware nachtmerrie, hij heeft toch de verantwoording voor een groot aantal gezinnen te onderhouden.
      En als een bedrijf stil ligt is nooit goed.
      Toch hoop ik dat hij goed kan uitzieken en weer snel de oude wordt
      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

Opmerking

Bezig...
      X