Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Wat huur iech noe???

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Wat huur iech noe???

Maastricht vandaag in de ban?
    Géén terrassen geoorloofd op het Vrijthof???:(
    Hoe moeten die restaurants en café's hun geld dan verdienen? En WIE betaald die malaise??? én het vervoer van al dat terrasmeubilair, dat weggevoerd moet worden? .... en weer terug ??? :(

11-11-11 JaJa, maar ik vraag me dit gewoon af???

Gloria.

Ach, wat zijn de Vrijthof ondernemers toch zielig....

Ik ken ook wel andere verhalen over een deel van deze lui. Geen terras? Ik slaap er niet minder van.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Gloria Creep Bekijk bericht
      Hoe moeten die restaurants en café's hun geld dan verdienen?
      Gewoon bier verkopen aan al die tienduizenden die daar voor hun deur staan. Lijkt me niet zo moeilijk.

Opmerking

Ik snap niet er zo'n heisa wordt gemaakt over 20.000 bezoekers (dat getal werd genoemd als het kritieke aantal). Als Amsterdam 500.000 bezoekers aan kan, moet Maastricht er toch zonder problemen 100.000 kunnen verwerken?

Ja, als mensen dan zonodig met een auto de stad in willen, staan ze inderdaad in de file. Daar zijn P&R terreinen nou voor. Iemand haalt het toch ook niet in z'n hoofd om met koninginnedag met de auto het centrum van Amsterdam binnen te rijden?

Opmerking

Nou ja, in Amsterdam zie je met koninginnedag ook nietsvermoedende toeristen met koffers en al het Centraal Station uit komen. Geen trams, geen bussen, zelfs geen taxis!

Het centrum in Maastricht is niet zo klein, hoor. Ik weet dat Amsterdam qua oppervlakte verreweg het grootste centrum heeft van de Nederlandse steden, en ik meen dat Leiden nr 2 is, maar Maastricht zal zeker in de top 5 zitten.

Opmerking

Het was een groot succes de elfde vaan de elfde, zelfs uitbaters van zaken op de Vrijthof vonden het leuk.
            Iedereen een tap voor zijn zaak, restaurant gesloten, beveiliging voor de deur en toilet tegen betaling.
            De eigenaar waar ik mee sprak vertelde mij, ' er zijn zoveel evenementen op de Vrijthof waar wij financieel van mee profiteren, vandaag dan wat minder.
            Ze waren met 4 mensen aan de buitentap aan het bedienen en kwamen handen te kort.
            Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

Opmerking

En even in geheimtaal: dat ding van Gilbèrke draait ook alweer.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                dat ding van Gilbèrke draait ook alweer.
                Fijn om te horen

Opmerking

Willen we hier wel weten om welk ding van Gilbèrke het hier gaat?
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
                    Willen we hier wel weten om welk ding van Gilbèrke het hier gaat?
                    Zwijgrecht .

Opmerking

Al zou je het me nu via PM vertellen, ik WIL het niet eens meer weten.
                      I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                        En even in geheimtaal: dat ding van Gilbèrke draait ook alweer.
                        Fijn om te horen en dat na 40 jaar huwelijk
                        Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

Opmerking

Bezig...
                        X