Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

schieten

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • schieten

    :p:d
    Last edited by vlupik; 12 januari 2012, 22:21.

  • #2
    [quote=olijfje;126256]Hallo vlupik
    Last edited by vlupik; 12 januari 2012, 22:21.

    Opmerking


    • #3
      Gelukkig kun je wel nog lachen!
      Welkom trouwens.
      Have a Coke and a smile.......
      Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

      Opmerking


      • #4
        [quote=lucy;126264]Gelukkig kun je wel nog lachen!
        Last edited by vlupik; 12 januari 2012, 22:22.

        Opmerking


        • #5
          Hallo vlupik, welkom op MO, wat heb jij een aparte voor en achternaam en dát aan een stuk
          Ik geloof best dat je gevoel voor humor hebt en echt de jeugd is niet half zo erg als je denkt, en ik kan het weten.
          Ben net nog met mijn scooter uiteraard een aantal bankjes af geweest in onze mooie binnenstad,..........wat dacht je,............allemaal bezet:(

          Door hangouderen hebben die nu niets te doen, vraag ik mij dan af, dan elkaar wat wijsmaken over vroeger.
          In ieder geval laat ik de hangouderen in hun waarde en nu en dan breng ik ze op mijn mooi roze scootertje terug naar Klevarie,........Abramslook
          Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

          Opmerking


          • #6
            vlupik ...nee ik heb gene jeuk daar...alhoewel...wel zin hahaha

            Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
            Hallo vlupik, welkom op MO, wat heb jij een aparte voor en achternaam en dát aan een stuk
            Ik geloof best dat je gevoel voor humor hebt en echt de jeugd is niet half zo erg als je denkt, en ik kan het weten.
            Ben net nog met mijn scooter uiteraard een aantal bankjes af geweest in onze mooie binnenstad,..........wat dacht je,............allemaal bezet:(

            Door hangouderen hebben die nu niets te doen, vraag ik mij dan af, dan elkaar wat wijsmaken over vroeger.
            In ieder geval laat ik de hangouderen in hun waarde en nu en dan breng ik ze op mijn mooi roze scootertje terug naar Klevarie,........Abramslook
            o klevarie daar kom ik ook regelmatig..hmm och de jeugd...ut moest effe van me af...tuurlijk zijn er heeeeeeeeeeeeeeeeel veel lieve en goede jongeren ..och weet ook ik wel. doe immers vrijwilgerswerk...en daar kom ik er heeeeeeeeeeel wat tegen. die hangouderen..ja die kunnen er ook wat van..hahaha ga ik ook heeeeeeeeeel veel mee om. hmmmm wat kan ik nog schrijven...omdat ik hou van de mens (ook van de dieren hoor.) ben ik zo begaan ...met het hoe en waarom...en hoe kan het anders en ? beter.
            ik doe (vrijwilgerswerk) en ben in de ggz omgeving en doe het graag, en zie veel misstanden.
            door er soms op een wat andere maniert mee om te gaan...my way...kom ik wel es verder..dan men eigenlijk dacht te kunnen gaan.
            niet iedereen is er blij mee...maar och...ik maak me gewoon wat zorgen ..en nee ik ben niet pessimisties...maar net een grote optimist...maar men kent me hier niet...dus ik kan er inkomen dat men mijn stukjes wel vreemd en anders ervaart...ben net als rivella...anders hahahaha

            Opmerking

            Bezig...
            X