Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Kleding dode man in "Opsporing Verzocht"

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Kleding dode man in "Opsporing Verzocht"

Tv-programma Opsporing Verzocht toont vanavond de kleding die afkomstig is van de nog onbekende dode man, die vrijdag 22 juli is aangetroffen op de Sint Pietersberg in Maastricht. Het gaat om een blauwe broek van het merk Levi's, een onderbroek van G-star, blauwe gestreepte sokken en een blauwe sweater. De politie hoopt door de uitzending de indentiteit van de man te achterhalen.

ddl dinsdag 2 aug 2011

Of die kleding helpt? Je zou toch verwachten dat iemand de man 'kwijt' is?

Opmerking

de combinatie kleding/klant kan bij een minder voor de hand liggend kledingmerk weleens een belletje doen rinkelen bij een verkoper.

En zoals vaak wordt gezegd: niet geschoten, is altijd mis.
      I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Dat betwijfel ik want Levi's en G-star zijn merken die al jaren heel erg in de mode zijn. Maar misschien is er een nieuwe ontwikkeling of zo. Ik ga toch maar even kijken. En meteen daarna slapen want ik moet morgen vroeg in A'dam een broer van mijn vader gaan begraven. Gelukkig weten wij wel om wie het gaat.

Opmerking

Gecondeleerd Dorus

Opmerking

En sterkte morgen!
            Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Dorus Bekijk bericht
              Tv-programma Opsporing Verzocht toont vanavond de kleding die afkomstig is van de nog onbekende dode man, die vrijdag 22 juli is aangetroffen op de Sint Pietersberg in Maastricht. Het gaat om een blauwe broek van het merk Levi's, een onderbroek van G-star, blauwe gestreepte sokken en een blauwe sweater. De politie hoopt door de uitzending de indentiteit van de man te achterhalen.

ddl dinsdag 2 aug 2011
              Wordt volgens het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) de privacy van de dader dan niet geschaad...... !?!

Sorry, ik wijk een beetje af van de strekking van deze thread, maar ik heb me wel geërgerd over de uitlatingen van het CBP dat filmpjes van daders, waarbij het strafbare feit ook duidelijk in beeld is, niet op YouTube mogen worden gezet i.v.m. de schending van de privacy van de daders... :(

Over hypocrisie gesproken.
              Van de voorzitter van het CBP, Mr. Jacob Kohnstamm, staat het volledig doopceel op internet.
              Hij woont volgens het telefoonboek aan de N.... K....gracht 24 te A'dam.
              Niet gek dat hij lid is van een bewuste partij....

Ik mis enkele nog het GSM-nummer van Jacob Kohnstamm.
              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

Opmerking

Uitzending Opsporing Verzocht levert geen bruikbare tips op
                03-08-2011 | 17:0|Maastricht
                De uitzending van het landelijk opsporingsprogramma Opsporing Verzocht gisteravond heeft geen bruikbare informatie opgeleverd. Er kwam één tip binnen maar die heeft het onderzoek niet verder geholpen. De recherche gaat verder met haar onderzoek naar de identiteit van de man die 22 juli op de Sint Pietersberg is gevonden.

Opmerking

Hartelijk dank Harry en Elletje voor jullie medeleven.

Opmerking

Bezig...
                  X