Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Werk vinden via Werkplein.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Werk vinden via Werkplein.

    Heeft u geen baan ? Ontvangt u geen uitkering ? Maar wilt u wel graag aan het werk ?


    Zelf een baan vinden is soms lastig. U kunt hierbij hulp krijgen van uw gemeente. Woont u in Maastricht en bent u 27 jaar of ouder en wilt u aan het werk? Schrijf u dan in bij Werkplein Maastricht.

    Om u snel en goed te helpen, werken de gemeente Maastricht en het UWV Werkbedrijf samen in Werkplein Maastricht. Samen met een medewerker van het Werkplein bespreekt u uw wensen en mogelijkheden en wordt een plan gemaakt om passend werk te vinden.

    Meer weten?

    Wilt u weten wat uw mogelijkheden zijn om (weer) aan werk te gaan? Loop dan binnen bij Werkplein Maastricht en maak een afspraak met Judith van Mieghem via telefoonnummer (043) 350 48 71, of via de mail; judith.van.mieghem@maastricht.nl

    Waar vind ik het Werkplein?

    Werkplein Maastricht, Randwycksingel 22, 6229 EE Maastricht.
    Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

    Bron: Irene Smeets | Communicatieadviseur
    Team Communicatie | Gemeente Maastricht

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
    Waar komt dit vandaan?
    Ik zal 't doorgeven aan m'n dochter die wanhopig op zoek is naar iets beters
    Ik krijg van voorlichting gemeente Maastricht bijna alle nieuwsbrieven in mijn hoedanigheid als multi-deelnemer en mijn arbeidsverleden.

    Opmerking

    Bezig...
    X