Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Social Deal Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Social Deal Maastricht

    Hallo allen,

    Graag wil ik jullie wijzen op een website welke onlangs gelanceerd is in Maastricht. Na ons afstuderen aan de Hotelschool hier in Maastricht zijn we hiermee gestart en ontzettend goed ontvangen door zowel ondernemers als consumenten uit de stad.

    Het is een website waar we elke dag een leuk bedrijf uit Maastricht in de spotlights zetten met een ontzettend scherpe deal welke minimaal 50% korting bedraagt. Je kunt denken aan een 3-gangen menu bij een leuk restaurant uit de binnenstad, een wellness of beauty behandeling maar ook een dagje skieen of karten. Aanmelden als lid is gratis!

    Neem eens een kijkje op: Social Deal

    Gr Bart

  • #2
    Dag Bart,

    Welkom op dit forum!

    Ik vond dit een interessante site waar ik zeker nog eens naar ga kijken. Leuk bedacht; die aanbiedingen. En zeker dat aflopend tellertje waardoor het lijkt alsof je moet opschieten. Slim!

    We hebben hier echter een zeer strikt non-reclame beleid. Ik weet niet of dit linkje voorbij de moderering door onze beheerders gaat komen; maar dat zien we wel.

    Ah, zie je wel.... Ik zie dat Olijfje al gaat ingrijpen!

    Opmerking


    • #3
      Akkoord, ik was me niet van dit feit bewust. Mijn excuses. Toch denk ik dat het, buiten dat het een commercieel initiatief is, een leuke website is voor een ieder in Maastricht. Zo kan men op een leuke manier Maastricht ontdekken.

      Goed forum hier, ik blijf hier zeker terugkomen!

      Hartelijke groet,

      Bart

      Opmerking


      • #4
        Welkom Bart, en blijf vooral terugkomen. Interessante onderwerpen genoeg!
        Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

        Opmerking

        Bezig...
        X