Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

En wBoe is dees foto genomen

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • En wBoe is dees foto genomen

    Beste leden,

    Hier is nog een foto waarvan ik niet precies weet welke straat dit is in de binnenstad van Maastricht. Sommigen zeggen de Wolfstraat, anderen de Nieuwstraat, maar ik ben niet zeker.

    Wie kan me helpen?

    Groeten,
    Patrick
    Bestanden bijvoegen

  • #2
    De Wolfstraat en Nieuwstraat zijn het volgens mij niet. De straten zijn smaller dan de foto laat zien. Ik neig naar de Grote Gracht hoek Markt waarbij de soldaten naar het stadhuis lopen of naar de Wilhelminabrug.
    Kompleminte

    Toller

    Opmerking


    • #3
      Is het niet gewoon de Wijcker Brugstraat, tussen de Rechtstraat en de Oeverwal, waarbij de soldaten richting St. Servaasbrug lopen?
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • #4
        De tweede winkel links zou dan die sjieke schoenwinkel moeten zijn (Coupe 'd or). Eens even nazien met streetview.

        En het klopt niet, dus deze locatie valt af. :(

        Opmerking


        • #5
          hoek Grotestaat Kleinestaat muntstraat!

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Marie Elisabeth Bekijk bericht
            hoek Grotestaat Kleinestaat muntstraat!
            Dacht ik ook eerst aan, maar het pand rechts is van hout en niet zoals op de foto van steen.
            Kompleminte

            Toller

            Opmerking


            • #7
              Waar is deze foto genomen

              Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk bericht
              Dacht ik ook eerst aan, maar het pand rechts is van hout en niet zoals op de foto van steen.
              De foto is inderdaad genomen in de Kleine Staat, vlak voor de Muntstraat en Grote Staat. Dankzij Harrie Bergers heb ik het bewijs. Waar nu de sportzaak is (naast het vvv kantoor), lag vroeger de Edah, daarom de naam levensmiddelen boven het pand en ernaast lag van Dinters schoenmagazijn.

              Bedankt voor jullie hulp.

              Patrick Leenders

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Leenders Bekijk bericht
                De foto is inderdaad genomen in de Kleine Staat, vlak voor de Muntstraat en Grote Staat. Dankzij Harrie Bergers heb ik het bewijs. Waar nu de sportzaak is (naast het vvv kantoor), lag vroeger de Edah, daarom de naam levensmiddelen boven het pand en ernaast lag van Dinters schoenmagazijn.

                Bedankt voor jullie hulp.

                Patrick Leenders
                Zie ook: http://forum.mestreechonline.nl/show...1&postcount=25

                Opmerking

                Bezig...
                X