Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Mestreechteneer, maar niet van geboorte

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Ik moet dringend weg, zo meteen is er een verse nieuwe., met een super smoker
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

    Opmerking



    • Wie is deze overbekende SuperSmoker?
      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

      Opmerking


      • Ik heb een fotoboek met foto's van deze bekende fotograaf; prachtig gewoon.

        Werner Mantz (Keulen, 28 april 1901 - Eijsden, 1983) was een fotograaf van vooral architectuur en industrie in de jaren twintig en dertig in de regio Keulen en Limburg.

        Mantz werkte onder andere voor de architecten Riphahn en Peutz (glaspaleis).
        Vanwege de Nazi-politiek vluchtte hij naar Maastricht.
        Na de Tweede Wereldoorlog was hij vooral werkzaam als portretfotograaf (vooral kinderportretten).
        Zijn werk is opgenomen in grote collecties, voornamelijk in de VS, Japan, Duitsland (het Museum Ludwig in Keulen heeft de grootste collectie) en Nederland (het Bonnefantenmuseum te Maastricht; dit laatste geeft een breed overzicht van zijn werk).

        Momenteel worden de belangen van zijn werk zowel vertegenwoordigd door het NFA te Rotterdam als door de Werner Mantz-stichting.
        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
        Thomas More

        Opmerking




        • Wat is zijn naam ook al weer?
          Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
          Thomas More

          Opmerking


          • Sjef een hint graag.
            In ieder geval is hij niet in het vruchtwater gestorven.
            Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

            Opmerking



            • www.homepages.hetnet.nl/~cjecortenraad/
              Nou probeer jij nu maar een zijn naam te vinden op deze website:(
              Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

              Opmerking


              • Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                Pieter Post dus... Parel, het stond toch onder z'n foto.. of vergis ik me nou zo..?
                Ja dat heb ik ook gelezen, maar dacht dat het een website was,
                Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                Opmerking


                • Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                  Pieter Post dus... Parel, het stond toch onder z'n foto.. of vergis ik me nou zo..?
                  Het is inderdaad Pieter Post, de architect van het Raadhuis op de Markt.
                  Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                  Thomas More

                  Opmerking


                  • Van welke enveloppe heb je die postzegel losgeweekt?
                    Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                    Thomas More

                    Opmerking


                    • Yeah right sjef, alsof je het sneller raadt als de foto kamerbreed is uitgevoerd. Ik zie trouwens even helemaal niks.
                      Don't PRESS me....

                      Opmerking


                      • We hebben allemaal een of ander digitaal beeldbewerkingsprogramma op de PC.
                        Kleine moeite om een kleine afbeelding even wat te vergroten tot ongeveer 300*300 pixels.
                        Dat is al beter dan de grootte van anderhalve postzegel waar we nu af en toe naar moeten turen.
                        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                        Thomas More

                        Opmerking


                        • of je koopt een grotere monitor
                          Fallor ergo sum

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                            In feite is deze foto even groot als die van jou op 8 februari (Peter Soeters) alleen z'n benen staan er niet op.. mij lijkt niet dat je hem eerder zou herkennen als je z'n broekspijpen zag..
                            De afbeelding van Peter Soeters is 349*480 pixels.
                            De afbeelding van de te raden man is 133*233 pixels.
                            Beetje veel verschil.
                            Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                            Thomas More

                            Opmerking


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk bericht
                              of je koopt een grotere monitor
                              Ik heb twee 19" monitoren; groot genoeg lijkt me zo.
                              Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                              Thomas More

                              Opmerking


                              • Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                                Allez,.. wie is den dezen ?
                                In rap tempo is hij naam aan 't maken
                                Als je in rap tempo naam maakt, vermoed ik dat hij uit de wereld van de kunst/cultuur, radio/TV of mode/design komt.
                                Woont en werkt hij tegenwoordig in Maastricht?
                                Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                                Thomas More

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X