Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Of ik kijk niet goed, of ik zie niet meer goed, of ik moet mijn bril afzetten Maar ik kan echt geen Hertenpark ontdekken
Nee, je hebt helemaal gelijk, net als Breur. Ik had gisteren kennelijk mijn dag niet: tal van oneffenheden.
Ik herinner me nu dat ik na dit filmpje voor de eerste keer even binnenliep op www.maastricht.lu en daar een (gekleurde) prentbriefkaart zag van het Hertenkamp in de jaren vijftig (of daaromtrent). Er mankeert dus niets aan jullie gezichtsvermogen, maar het mijne begint te lijden onder mijn jaarlijkse pollenallergie ...
Overigens ging het de maker van het filmpje eigenlijk om het paviljoen in het Stadspark, en dat is er wel heel aanstekelijk uitgekomen!
Last edited by Ingrid M.H.Evers; 13 maart 2012, 15:57.
Reden: aanvulling
Wat betreft de berenkuil: leuk dat hier wat foto's staan, maar denken jullie er wel aan dat we over dat onderwerp een direct draadje hebben en ook nog wat zijdelingse vermeldingen, onder meer hier? Het loont om even te zoeken waar je iets plaatst.
Overigens komt dat motto van Anastasia mij bekend voor. Heb ik dat niet eerder gelezen, bij Parel, Breur, Pier of zo?
Last edited by Clio; 13 maart 2012, 23:26.
Reden: inkorting
voor zover ik weet is Anastasia al langer op MO dan Pier. Maar kan ik me vergissen?
Ik sta paf! Inderdaad: Pier gebruikt Nederlands. Maar Anastasia plaatst volgens mij echt pas haar eerste berichten. (Ben je in de war met de niet meer meespelende Alexandra? Was ik ook, in eerste instantie).
Overigens heb ik nergens moeite mee hoor. Ik dacht haar alleen een tip te geven.
Bin inderdaad al langer lid, en weit eigelek neet mie boe mien avatar vaandan kwaom .. mer dee is aongepas.
En mien motto .. dat höb iech al hiel lang op verjèllende saajts gebruuk, meh good, g'r kint mèt miech alle kante op, ouch de gooje, dus mien motto is ouch aongepas ... noe mèh hope tot dee neet ouch al in gebruuk is .. (aanders huur iech 't wel)
Wat betröf de fotoos die iech geplaots höb, dat waore n'rs 2 die gemis woorte in 't fèllemke.
Kompliminte .. Anastasia
*'Nao eeder regesjoor, keump toch de zon weer door*
En mien motto .. dat höb iech al hiel lang op verjèllende saajts gebruuk, meh good, g'r kint mèt miech alle kante op, ouch de gooje, dus mien motto is ouch aongepas ... noe mèh hope tot dee neet ouch al in gebruuk is .. (aanders huur iech 't wel)
Bin inderdaad al langer lid, en weit eigelek neet mie boe mien avatar vaandan kwaom .. mer dee is aongepas.
Wat betröf de fotoos die iech geplaots höb, dat waore n'rs 2 die gemis woorte in 't fèllemke.
Opmerking