Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

“Nondetonnère obbins mieljoenair” Toneelgroep Lummel

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • “Nondetonnère obbins mieljoenair” Toneelgroep Lummel



    “Nondetonnère obbins mieljoenair”

    Het is weer zover, Toneelgroep Lummel brengt vanaf 28 september de nieuwe
    Productie “Nondetonnère obbins mieljoenair” op de planken en wel in hun eigen
    theater het Kapelaan Lochtmanhuis in Limmel.

    Stel je eens voor dat je per ongeluk een verkeerd attachee koffertje pakt, stel je
    eens voor dat hier niet je boterhammen of agenda in zitten maar € 2.755.000,00 !
    Gelijk ben je miljonair.

    Stel je eens voor ….. te gek om waar te zijn ? Nee hoor !

    Dit overkomt Servè Cerfontaine. Hij besluit om zijn saaie leven achter zich te laten
    en met zijn vrouw Truus, een nieuw leven te beginnen in Rio de Janeiro.
    Ze staan op het punt te vertrekken als de deurbel gaat, en er een politie agent voor
    de deur staat. Dan wordt alles plotseling ingewikkeld, zeg maar héél ingewikkeld.


    Nondetonnerè is een sprankelende klucht met hilarische ontwikkelingen, waarbij u
    goed moet opletten. Deze klucht is geschreven door Ray Cooney (Funny money) en in
    het Nederlands vertaald door Jon van Eerd (Tel uit je winst).

    De Maastrichtse vertaling is ‘een op een’ door Louis van den Bongaert geschreven
    en voor de bewerking staan Els Ottenheijm en Toneelgroep Lummel garant.

    De regie is in handen van Jolanda Jonkers.

    De première is op zaterdag 28 september om 20.00 uur in het Kapelaan Lochtmanhuis Theater.
    De overige voorstellingen zijn op: 4 , 5, 11, 12, 25 en 26 oktober en op 1, 2, 8, 9, en 16 november,
    aanvang steeds om 20.00 u.

    Voor kaarten kunt u terecht op het voorverkoop adres “Haddock’s” Populierweg 45 in Limmel.

    Voor meer informatie zie: www.toneelgroeplummel.nl
    Mestreechter Geis mage beleve
    en dat door te kinne geve.
    God, wat is dat sjiek ! © Wigo

  • #2
    Veel succes Wigo! Ik weet dat je daar erg mee bezig bent!
    Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

    Opmerking


    • #3
      De hoofdrol veur uzze Wigo
      Kompleminte

      Toller

      Opmerking


      • #4
        Veel succes Lummeleers!

        Opmerking


        • #5
          Wat enig ... goon v'r daor same es MO'rs naortow?

          Iech zegk .... doen!!!

          (5 okt en 2 + 16 nov kin iech néét)
          *'Nao eeder regesjoor, keump toch de zon weer door*

          Opmerking


          • #6
            Het lijkt mij inderdaad leuk om met een groepje MO'ers gezamenlijk deze voorstelling te bezoeken.

            We moeten gewoon een datum prikken, in de wetenschap cq hoop dat er dan tenminste ook nog voldoende kaarten zijn!

            Ik doe een voorzet.
            Vrijdag 25 oktober is "MO-bezoek" (eventueel aansluitend op de MO-borrel).
            Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

            Opmerking


            • #7
              Nondetonnère obbins Mieljoenair

              Dagblad De Limburger:


              Opmerking


              • #8
                Veel succes aan allen die deze productie hebben mogelijk gemaakt
                Kompleminte

                Toller

                Opmerking


                • #9
                  Onze Wigo had volgens mij hierover al een THREAD geopend.......
                  Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                  Opmerking


                  • #10
                    Soms doe ik zoiets tijdelijk uit tactische redenen. . Maar de familie is weer herenigd.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                      Soms doe ik zoiets tijdelijk uit tactische redenen. . Maar de familie is weer herenigd.
                      Gods wegen en die van onze Breur zijn soms ondoorgrondelijk......
                      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                      Opmerking


                      • #12
                        Hoezo, Gods wegen en die van Breur?


                        Die zijn toch hetzelfde?


                        Overigens wil ik ook best wel mee naar die Lummel van MO......

                        Wij mogen gratis naar binnen, wie mist er immers 1 biljet uit dat koffertje?
                        I am not a complete idiot. Some parts are missing

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik doe mee ... lijkt me heel gezellig ...zal toch tijdig het aantal gewenste kaarten besteld moeten worden zodat we ook bij elkaar zitten (of zijn er geen vaste zitplaatsen)?
                          25 oktober toch?
                          Wie besteld/koopt ze? Ik kom (helaas) nooit in Limmel. Misschien rechtstreeks bij Wigo te koop?
                          *'Nao eeder regesjoor, keump toch de zon weer door*

                          Opmerking


                          • #14
                            MO naar ‘Nondetonnère obbins mieljoenair’

                            Oorspronkelijk geplaatst door Anastasia Bekijk bericht
                            Ik doe mee ... lijkt me heel gezellig ...zal toch tijdig het aantal gewenste kaarten besteld moeten worden zodat we ook bij elkaar zitten (of zijn er geen vaste zitplaatsen)?
                            25 oktober toch?
                            Wie besteld/koopt ze? Ik kom (helaas) nooit in Limmel. Misschien rechtstreeks bij Wigo te koop?
                            Leuk wanneer wij MO’ers welkom kunnen/mogen heten in ‘Lummel’ bij de uitvoering van ‘Nondetonnère obbins mieljoenair’.
                            De kaarten zijn genummerd op zowel Rij- als Stoel nummer en voor de uitvoering van vrijdag 25 oktober zijn momenteel nog kaarten beschikbaar.
                            Graag reserveer ik de kaarten in één keer om reden dat alle Mo’ers dan bij elkaar kunnen zitten.
                            Als ik precies weet hoeveel MO’ers willen komen dan zal ik de kaarten reserveren, ophalen en bij de kassa van de bonnenverkoop leggen.
                            Afrekenen kan dan ter plaatse in het Lochtmanhuis in … ‘Lummel’.
                            Opgeven kan in een berichtje hier, via een P –berichtje en/of via mail: wigosite@home.nl
                            Mestreechter Geis mage beleve
                            en dat door te kinne geve.
                            God, wat is dat sjiek ! © Wigo

                            Opmerking


                            • #15
                              Als een echte cultuurbarbaar pas ik, ondanks dit toch een leuke en gezellige avond toegewenst
                              Kompleminte

                              Toller

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X