Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Gemeentelijke kunst

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Gemeentelijke kunst

    Trof onderstaande kunstwerken aan op de buitenzijde van een gebouw in beheer bij de gemeente. Het zijn geƫmailleerde borden, die in weer en wind hangen.

    Kompleminte

    Toller

  • #2
    Wat een drama en dat op Witte Donderdag. Ingesmeerd met uierzalf?

    Opmerking


    • #3
      Voor erotische kunst wordt veel geld betaald. Daarom geeft Toller de locatie niet prijs.

      Opmerking


      • #4
        Kunst in de openbare ruimte

        Zullen ze wel via de BKR verworven hebben. Helemaal niet onverdienstelijk, geloof ik, maar om dat ergens in je huis te hangen zie ik niet zo zitten. De gemeente kennelijk ook niet. Overigens is het nu 'kunst in de openbare ruimte'. Daar is er eigenlijk heel veel van, maar ik krijg wel eens de indruk dat niet iedere stadsbewoner zich dat realiseert. En dat is jammer.

        Opmerking


        • #5
          Ik zie Pt 01 van 6 etc. Paul Tieman of studies?

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
            (....) Overigens is het nu 'kunst in de openbare ruimte'. Daar is er eigenlijk heel veel van, maar ik krijg wel eens de indruk dat niet iedere stadsbewoner zich dat realiseert. En dat is jammer.
            Ik heb niet de indruk dat ik erg veel heb gemist in de laatste halve eeuw....

            Anderzijds, wat je niet "ziet" mis je ook niet!
            Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

            Opmerking


            • #7
              Dat is nu juist het probleem, Pier. Er is echt veel te zien, maar je komt vaak niet op de plaatsen waar het staat/hangt. Een tocht langs de verzorgingstehuizen in 'de buitenste schil van de stad' is de moeite waard.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                Dat is nu juist het probleem, Pier. Er is echt veel te zien, maar je komt vaak niet op de plaatsen waar het staat/hangt. Een tocht langs de verzorgingstehuizen in 'de buitenste schil van de stad' is de moeite waard.
                Wellicht een interessante optie voor een MO-activiteit?
                Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                Opmerking


                • #9
                  Die werken heb ik in elk geval niet gemaakt... Ik teken bijna nooit menselijke gedaantes.

                  Opmerking

                  Bezig...
                  X