X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Wat is uw mening over "Kunstuitleen"?

Hello lieve mensen,

Voor mijn eindexamen dit jaar aan Erasmus Universiteit Rotterdam moet ik een thesis schrijven-scriptie over het "Kunstuitleen" in Nederland. kernpunt is of "Kunstuitleen" een goede manier is om iedereen de kunst kunnen laten te bereiken. Om dit zichtbaar te maken heb ik een thesis gemaakt. Door een enquete onder kunstliefdhebbers verzamel ik mening over "what kind of cultural value are people looking for from Art lease?". Maar het is moeilijk want er zijn heel weinig mensen dagelijks op bezoek naar galeries of museum zijn. en Ik ben een buitenlandse student, dus ik weet niet hoe ik de kunstliefdhebbers kan bereiken. Dus, mijn vraag is of jullie mijn onderzoek kunnen helpen .

Hieronder is de link van mijn vragen:

http://www.esurveyspro.com/Survey.as...7-d7243b198179

Ik hoop op veel reacties. Forgive my poor Dutch writing(I have done my best to write it in Dutch)

bedankt alvast

Ikhouvanholland&ikhouvankunst

Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
    Ik heb de vragenlijst ingevuld.
    In het verleden (tot voor 'n jaar of tien) ben ik minstens 20 jaar lang lid geweest van de Bonnefanten Kunstuitleen, aan het laagste maandbedrag maar wel met kooptegoed opbouw. Toen ik er mee ophield heb ik in een keer het hele tegoed gebruikt voor de aanschaf van 8 werken. Ze zijn heel divers: litho's, zeefdruk, aquarel en een textielwerk. Tot nu toe ben ik er nog zeer tevreden over.
    Dank u wel. wat een art lover, zeg.

Opmerking

Please help me with the survey, if you are an art lover. it is a very short survey.

Opmerking

You're very persistent, mister/miss...
        I personally think this forum may not be the best place to conduct your survey. I would try some of the art forums if I were you.
        I did fill out the survey though and wish you good luck with your thesis

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
          You're very persistent, mister/miss...
          I personally think this forum may not be the best place to conduct your survey. I would try some of the art forums if I were you.
          I did fill out the survey though and wish you good luck with your thesis
          Dear Ei Loco, very kind of you. yes, that is my personality, i cannot help. really hope more people can help me with this survey.

Opmerking

Lieve mensen, please help me with this survey if you are an art lover. thank you very much .

Opmerking

Art

I have asked many artist about there work. No one could or would explain about what they did. Why they made it, what did they try to perform and why they did just what they did and why it was so very important.
              After this experiment I stop to visit any modern artwork.

Opmerking

Bezig...
              X