Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

De tweeling Daphne en Deborah (1958)

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • De tweeling Daphne en Deborah (1958)

    Uitzending 15 mei 2014, 21.30 uur Ned.1.

    Niet 1, maar 2 mooiste meisjes van de klas. Voor deze 'uitzondering' ontmoet Jaap Jongbloed de tweeling Daphne en Deborah (1958 ) uit Maastricht op het tropische eiland Aruba. Daar woont Deborah met haar man en kinderen. Zus Daphne woont in Amerika, maar ze bellen dagelijks en ze zoeken elkaar ook regelmatig op. Net als nu.
    De tweeling heeft een succesvolle danscarrière in de internationale showbusiness achter de rug. Van Parijs tot Las Vegas; overal stonden ze volop in de schijnwerpers tussen sterren als Michael Jackson en Frank Sinatra. In Nederland werden ze vooral bekend door hun optredens in de Willem Ruis Show.
    Hoe was het voor de identieke tweeling om altijd samen te zijn en er hetzelfde uit te zien? Hadden ze soms ook dezelfde vriendjes? Jaap praat over hun vroege jaren op het St. Maartenscollege in Limburg tot hun doorbraak in het beroemde Parijse Alcazar, een café-cabaret club. Hij reist met hen terug naar Nederland voor ontmoetingen met oude klasgenoten en dansleraren.
    Jaap wil ook graag weten of de tweeling nog net als vroeger precies hetzelfde denkt en doet en stelt ze op de proef; onafhankelijk mogen ze een outfit in een modezaak uitzoeken.

    Bron: TROS.
    Bestanden bijvoegen

  • #2
    Ze hadden best goede rapporten.
    Last edited by Haas; 12 januari 2015, 21:17.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • #3
      Bewijzen Haas, bewijzen graag
      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

      Opmerking


      • #4
        Ja harde feiten Haas.

        Opmerking


        • #5
          er is eerder een draadje aan onder meer de tweeling gewijd.

          Volgens mij is het tijdens een van de eerst MO-borrels eens ter sprake gekomen. Voor zover ik weet, had het iets met talen te maken.

          Ik denk niet dat er vanavond in de aflevering iets over gezegd zal worden.
          Last edited by Haas; 12 januari 2015, 21:18.
          I am not a complete idiot. Some parts are missing

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
            er is eerder een draadje aan onder meer de tweeling gewijd.

            Volgens mij is het tijdens een van de eerst MO-borrels eens ter sprake gekomen. Voor zover ik weet, had het iets met talen te maken waar ze niet zo goed in waren.

            Ik denk niet dat er vanavond in de aflevering iets over gezegd zal worden.
            Haas ze hebben inderdaad geen Havo diploma, in de derde klas vertrokken ze naar Amsterdam en volgde de dansacademie.
            Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

            Opmerking


            • #7



              De bron uit Zoetermeer waar ik het over had, was overigens niet de dansleraar die in het programma te zien was. Een van mijn klasgenoten, die ook bij de tweeling in de klas heeft gezeten, vertelde me dat verhaal over het diploma. Dat klopt niet helemaal, dus. Maar er blijkt toch wel een kleine kern van waarheid in te zitten.
              Last edited by Haas; 12 januari 2015, 21:19.
              I am not a complete idiot. Some parts are missing

              Opmerking

              Bezig...
              X