Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Doors! - In de Mejjer

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Doors! - In de Mejjer

    Doors! is een Mestreechs orkès bestaonde oet Sjeng Môtsezon op zaangk, Straol Bezoparek op örgel, Röbke Krieger oppe gitaar en Jean Dansmèr op de ketele.

    Last edited by Breur; 19 december 2014, 10:55.

  • #2
    Ter vergelijking: The Doors

    Last edited by Breur; 19 december 2014, 10:56.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
      Te gek Breur. De toetsenist en zanger kunnen er beiden mee door, gitarist toch een beetje te ster-iel geluid.

      Hoor toch nog liever The Doors, maar het moet gezegd Doors doen het niet onverdienstelijk. En dan die rijm in het Maastrichts op kleier, Weier etc.

      Hoorde onlangs op L1 nog een opname van de spring off van de vroegere Maastrichtse band The Walkers - met hun wereldhit There's No More Corn On The Brasos - gevormd rondom de zanger René Innemee. De band heet The Revival Band en covert voornamelijk nummers van Creedence Clearwater Revival.


      Last edited by Breur; 19 december 2014, 10:56.

      Opmerking


      • #4
        Ik wordt er tegenwoordig een beetje moe van. Het is meestal een bekend of minder bekend liedje waar dan weer eens een (grappige) Maastrichtse tekst onder wordt gezet. Zelf vind ik het veel leuker om muziek te horen waarbij de muziek door de artiest zelf wordt gemaakt. Dit wordt veel te weinig gedaan en lijkt me ook een leukere uitdaging als muzikant.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Guinness Bekijk bericht
          Ik wordt er tegenwoordig een beetje moe van. Het is meestal een bekend of minder bekend liedje waar dan weer eens een (grappige) Maastrichtse tekst onder wordt gezet. Zelf vind ik het veel leuker om muziek te horen waarbij de muziek door de artiest zelf wordt gemaakt. Dit wordt veel te weinig gedaan en lijkt me ook een leukere uitdaging als muzikant.
          Inderdaad; het barst van de coverbands.

          Opmerking

          Bezig...
          X