Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

oud en nieuw in maastricht met jong gezin

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Prima verzorgd, schoon, goede bedden, beetje gedateerd, maar dat mag de pret niet drukken!
    Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

    Opmerking


    • #17
      gedateerd merk je niet, als je slaapt. als het maar verzorgd is.

      @Neadjo Beaumont en de Poshoorn zijn elkaars overburen.........


      .....tenminste als je met een scheef oog kijkt.
      I am not a complete idiot. Some parts are missing

      Opmerking


      • #18
        Maar het rumoer met oud op nieuw bij de poshoorn lijkt me toch niks, en dat met een kleine...

        Is crowne plaza echt duur? Had ik niet gedacht... Effe gekeken. Inderdaad 218 euro. Niet goedkoop......

        Beaumont lijkt me ook een goede keuze. Vraag dan ook naar een rustige kamer.

        Opmerking


        • #19
          Is Hotel Du Chêne aan de Boschstraat geen goed alternatief of het Mabi hotel aan de Kleine Gracht?
          Kompleminte, Pieke

          Opmerking


          • #20
            Neadjo, probeer het eens via deze link (maar wel opschieten). Ik heb gezocht met aankomstdatum oudjaar en vertrek op nieuwjaar en Crowne Plaza heeft een 2 persoonskamer met korting in de aanbieding. Maar er zijn ook nog wel wat andere mogelijkheden. Het voordeel van de Trivago-site is dat verschillende hotelkameraanbieders worden vergeleken en je dus kunt kiezen voor de beste optie in hetzelfde hotel EN (en dat is belangrijk) dat je de reservering meteen kunt vastleggen (dit in tegenstelling met een site als hotelkamerveilingen.nl of iets dergelijks.

            Succes!

            Opmerking


            • #21
              @Clio, thanks! ben er al op aan het zoeken. Jammer dat je geen 3 persoonskamer in kan voeren, en dus niet zeker weet of er een 3e bed bij kan.

              Poshoorn, ik twijfel, klinkt me toch goed. Het is ook lastig, want pa en ma willen gezellig aan de bar en de kleine moet goed kunnen slapen, is ook lastig te combineren.

              Beaumont is weer vrij prijzig en heeft zo te zien geen bar.
              Holla heeft zo te zien ook geen bar, en ik wil mn dochter niet achterlaten met een babyfoon

              Mn zoektocht gaat nog door, dus kom maar op met die suggesties!

              Thanks so far!

              Opmerking


              • #22
                @Olijfje, ja, klopt je hebt helemaal gelijk. En een nachtje minder goed slapen overkomt ze natuurlijk helemaal niets van :-)
                Ik vindt het ook belangrijk dat we idd overdag lekker centraal zitten voor haar plezier.

                En de prijs in de Poshoorn is ook erg aantrekkelijk, 90 euro voor een 3 pers. kamer.

                Ik heb ook gekeken naar kant en klare arrangementen, maar dat is niets voor ons, ik wil vrij zijn om te gaan als ik het niet naar mn zin heb.

                Opmerking


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door neadjo Bekijk bericht
                  @Clio, thanks! ben er al op aan het zoeken. Jammer dat je geen 3 persoonskamer in kan voeren, en dus niet zeker weet of er een 3e bed bij kan.
                  Gewoon via de aanbieder het hotel aanklikken en verder kijken. Bij Crowne Plaza is een kinderbed/ledikant op de kamer gratis.

                  Opmerking


                  • #24
                    Clio, contact gehad met crown plaza, kinderen van 6 worden als volwaardig gezien, en mogen niet op een 2 pers. kamer erbij...

                    Olijfje, je heb helemaal gelijk, maar ik ben een typisch twijfel gevalletje, haha.

                    Opmerking


                    • #25
                      Ik zou je verdorie bijna mijn huis aanbieden, ware het niet dat het al vol zit en je elk feestgedruis en vuurwerk wel kunt vergeten!

                      Opmerking

                      Bezig...
                      X