Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Cafe de Poort

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Cafe de Poort

    Aanstaande maandag 28 nov-2011 gooit Rocky de handdoek in de ring. Hij stopt dan met cafe de Poort. Jeroen .. hij werkt 13 jaar bij de Dikke Dragonder heeft cafe de Poort gekocht van de brouwerij. Het blijft een horeca bestemming.
    Last edited by Dorus; 23 november 2011, 22:43.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Dorus Bekijk bericht
    Aanstaande maandag 28 nov-2011 gooit Rocky de handdoek in de ring.

    Verklaar je nader.....
    Ik ben 2x in het Café De Poort aan de Tweebergerpoort geweest. Dat heeft geen reden of zo, het is gewoon bij 2x gebleven.
    Maar wat ik mij herinner is dat het café, ongeveer 2 jaar geleden, nog geen kassa had!?!
    Dat viel mij gewoon op. Dat was ook anno 2009 echt opmerkelijk.
    Alle geld verdween gewoon in een la of portemonnee of weet ik waarin. Dat vond ik toen heel opmerkelijk.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Opmerking


    • #3
      Whaha dat is vandaag de dag nog zo. Alles wordt in een boek opgeschreven. Dat is een van de dingen die het leuk maakte.

      Ik denk dat het tijd werd om te stoppen.

      VERKOCHT Café de Poort, Oude Tweebergenpoort, Maastricht VERKOCHT

      Eén van de meest markante exploitaties van de Maastrichtse horeca is verkocht.
      Per 1 december 2011 verlaat Rocky Courtens na, bij benadering, 25 jaren zijn thuishaven.

      Een royaal terras aan de voorzijde, een royaal cafébedrijf met bar en kleine keuken op de begane grond en een zeer grote woning verdeeld over de verdiepingen zullen per genoemde datum door Jeroen Eijssen geëxploiteerd gaan worden.

      Rocky en zijn vorig jaar op veel te vroege leeftijd overleden echtgenote Magda hebben van deze plek een bijzonder gastvrij horecabedrijf weten te maken welk uitgegroeid is tot een parel van de Maastrichtse horeca.

      Opmerking

      Bezig...
      X