Lambertus
Dag Ingrid. Ik kan nu even niet voor mijn buurt praten. Omtrent Pasen zal een tijdelijke werkgroep bij elkaar komen om na te denken op welke wijze betreffende steen en een St. Pieterse sarcofaag(of resten) permanent en historisch verantwoord zichtbaar gemaakt kunnen worden op een locatie te St. Pieter.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Foto grafsteen gezocht.
Sluiten
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtInmiddels contact gehad met Wim Dijkman. De betreffende steen komt terug naar St. Pieter!
Leave a comment:
-
Steen Lambertus
Inmiddels contact gehad met Wim Dijkman. De betreffende steen komt terug naar St. Pieter! Dan komen er vanzelf goede foto's op termijn.
Leave a comment:
-
Oeps
Sorry dat ik je moet teleurstellen, ik heb helaas hiervan geen foto genomen.
Leave a comment:
-
ff kijken
Ben dit jaar ook op deze tebtoonstelling geweest heb eea foto's gemaakt. Zal ze eens nakijken of deze erbij zit, op welke plaats stond hij ?
Leave a comment:
-
Je zou je eens kunnen wenden tot drs. Wim Dijkman bij het Centre Céramique, die mede verantwoordelijk is voor deze tentoonstelling. Als het een steen uit Maastricht is, is er ongetwijfeld een foto van te vinden in de archeologiecollectie van de gemeente (waar hij alles van afweet). Als het een 'Limburgse' steen is, dan kan de provinciaal archeoloog misschien helpen. (En die zetelt eveneens in het Centre Céramique). Ook de HCL heeft foto's van grafstenen.
Leave a comment:
-
Leave a comment: