Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Philippe van Gulpen

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Philippe van Gulpen

    Op de site van Caestertnet, informatie over Philippe van Gulpen (1792 -1862) die in de periode van circa 1830 tot 1862 zich wijdde aan het documenteren van zijn geboortestad d.m.v. het maken van een groot aantal tekeningen en schilderingen. De laatste jaren van zijn leven wijdde Van Gulpen zich ondermeer aan het schrijven van een 'Kroniek van de stad Maastricht'. Lees meer op: http://www.caestert.net/
    Last edited by Breur; 21 december 2014, 17:35.

  • #2
    Da's overigens mijn website

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Robboxxx Bekijk bericht
      Da's overigens mijn website
      En dat mag best vermeld worden!

      Opmerking


      • #4
        Thread bestaat feitelijk al

        Was het omwille van de overzichtelijkheid op MO niet beter geweest om hier geen aparte thread voor te openen, maar dit te vermelden in de reeds bestaande thread?

        Misschien dat dit alsnog verplaatst kan worden?

        Maar goed dat ik geen moderator ben....
        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
          Was het omwille van de overzichtelijkheid op MO niet beter geweest om hier geen aparte thread voor te openen, maar dit te vermelden in de reeds bestaande thread?

          Misschien dat dit alsnog verplaatst kan worden?

          Maar goed dat ik geen moderator ben....
          Ik heb hiervoor gekozen omdat Van Gulpen in mijn ogen door het schrijven van zijn kroniek een bijdrage levert aan de brede historiebeschrijving van Maastricht. De gebruikte afbeeldingen op de website van onze gewaardeerde MO forumuser zijn afbeeldingen van buiten Maastricht en dan komt hier weer discussie over. Maar jullie mogen het bericht verplaatsen.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
            Was het omwille van de overzichtelijkheid op MO niet beter geweest om hier geen aparte thread voor te openen, maar dit te vermelden in de reeds bestaande thread?

            Misschien dat dit alsnog verplaatst kan worden?

            Maar goed dat ik geen moderator ben....
            helemaal mee eens.. ik ben er niet voor om alles in 1 topic te plakken..
            Fallor ergo sum

            Opmerking

            Bezig...
            X