Al sedert 1978 ben ik fanatiek verzamelaar van aangetekende poststukken. Steeds weer duikt de naam van het kantoor c.q. agentschap Maastricht Sint Pieter op.Helaas heb ik tot op heden geen enkele informatie kunnen vinden over dit kantoor. Wel is mij bekend dat er een kantoor was, om de doodeenvoudige reden dat ik een zogenaamd aantekenstrookje heb bemachtigd met daarop de naam Maastricht Sint Pieter. In oude lijsten van een inmiddels overleden verzamelaar stond vermeld dat het kantoor functioneerde in de periode 1907-1921. Wie kan met meer vertellen, zoals adres, foto's van het kantoor, of misschien zelfs de "kers op de taart" ...... een aangetekende brief.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Postkantoor Maastricht/Sint Pieter
Sluiten
X