Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Oude PLEM gebouw/Gelissendomein 5

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Oude PLEM gebouw/Gelissendomein 5

    Omschrijving

    Vroeger in gebruik door PLEM, daarna Essent en Vodafone, tegenwoordig HCN/Unamic (klein deel) en de rest in de toekomst Mercedes Het kantoorgebouw is gelegen aan het Gelissendomein 5 te Maastricht en omvat totaal 18.255 m2 vvo kantoor- en bedrijfsruimte. Het object is gebouwd in 1983 en gelegen op kantorenpark Randwijck.

    Het complex, waaronder ook de gevel, wordt op dit moment gerevitaliseert. Het Gelissendomein bestaat uit 5 bouwdelen, van maximaal 4 kantoorlagen en een parkeerlaag op de begane grond (400 parkeerplaatsen). Het complex omvat een ruim opgezet terrein met een parkachtig karakter.

    Het gebouw beschikt onder meer over een personeelsrestaurant, centrale computerruimte en een theaterzaal.


    http://www.dutchofficefund.nl



    http://www.bremenba.nl

    ING REIM NL en het Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht N.V. (CAC) hebben overeenstemming bereikt over een tienjarige huurovereenkomst in combinatie met een upgrading van enkele gebouwen van het kantorencomplex gelegen aan het Gelissendomein 5 te Maastricht.
    Het Mercedes-Benz CAC Maastricht huurt hier ruim 11.000 m² kantoorruimte en 300 parkeerplaatsen en verruilt begin 2012, na de upgrading, haar huidige vestiging voor het kantoorgebouw aan het Gelissendomein 5 in Maastricht.
    Mercedes-Benz CAC Maastricht is erg blij dat het een nieuw onderkomen heeft kunnen vinden in Maastricht waardoor de overlast voor medewerkers tot een minimum wordt beperkt. Voldoende accommodatie, ruime, vriendelijke ruimtes, voldoende parkeergelegenheid en professioneel beheer waren overtuigende redenen om het Gelissendomein Maastricht te huren.


    Upgrade
    Voornamelijk schilderwerk en schoonspuiten gevel.






  • #2
    Dat gebouw linksonder op de luchtfoto hoort bij mijn weten niet tot het complex.


    Maar wat gaat er nou vervolgens gebeuren met het grote groene gebouw langs de Kennedybrug?

    Ik vind het overigens prima dat er gerecycled wordt, en dat eer niet opnieuw een complex verruild wordt voor nieuwbouw.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
      Dat gebouw linksonder op de luchtfoto hoort bij mijn weten niet tot het complex.


      Maar wat gaat er nou vervolgens gebeuren met het grote groene gebouw langs de Kennedybrug?

      Ik vind het overigens prima dat er gerecycled wordt, en dat eer niet opnieuw een complex verruild wordt voor nieuwbouw.
      Klopt Haas, dat gebouw is/was(?) van de DGD en is nu - tenminste toen ik er nog langsliep enkele weken terug, een ambulance post.

      Het oude gebouw van Mercedes zal wel in de verhuur komen. Zocht MO nog een pandje?

      Opmerking

      Bezig...
      X