Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Interessant om te zien dat zo'n vestingwerk niet verder dan net onder het maaiveld werd afgebroken. Ik denk dat in dat deel van de stad nog grote delen van de vestingwerken onder huizen en straten bewaard zijn gebleven.
Ik erger me al weken gruwelijk aan die werkzaamheden. Niet alleen omdat het mij en mijn collega's al vele maanden hindert in mijn werkzaamheden, maar ook omdat politie en stadswachten te beroerd zijn om op te treden tegen fietsers en bromfietsers die lak hebben aan het gebod om ter plekke te lopen.
POLITIE EN STADSWACHTEN: DOE HIER IETS AAN.:(:(:(
Ik ben het zat om steeds als ik daar mijn werk wil doen, om de zoveel meter omver te worden gereden door fietsers en bromfietsers, die haast zeggen te hebben. Ik hou ze meestal net zolang tegen tot ze het tijdsvoordeel weer kwijt zijn.
Opmerking