Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Capucijnenstraat

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Capucijnenstraat

    Is er iemand die weet wat het nut is van de bouwhut die op de hoek van de Capucijnenstraat en de Apostelengang?

    Het heeft geen enkele functie en esthetisch gezien voegt het ook nix toe.
    Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

  • #2
    Ja, ja, ja; die olijfje is altijd te vinden voor een grapje.
    Sjef zit zich de pleuris te werken in school ( ), en kan zomaar even naar Maastricht komen en poolshoogte komen nemen en informeren waarom er ergens een bouwhut staat.
    Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
    Thomas More

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door SJEF Bekijk bericht
      Ja, ja, ja; die olijfje is altijd te vinden voor een grapje.
      Sjef zit zich de pleuris te werken in school ( ), en kan zomaar even naar Maastricht komen en poolshoogte komen nemen en informeren waarom er ergens een bouwhut staat.
      Komop Sjef, vlieg er even overheen, dat kan jij toch.
      Nu zijn wij allen nieuwsgierig geworden, ga je het uitzoeken?
      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
        Komop Sjef, vlieg er even overheen, dat kan jij toch.
        Nu zijn wij allen nieuwsgierig geworden, ga je het uitzoeken?
        Als jullie braaf blijven kom ik in de herfstvakantie een dag naar Maastricht.
        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
        Thomas More

        Opmerking


        • #5
          Ik hoopte eigenlijk dat dat tijdelijk was ziet ook niet echt af uit met die houten plaat.
          hadden die deur op zn minst een beetje kunnen aanpassen aan zijn omgeving.
          of ben ik nu aant discrimineren.

          Opmerking


          • #6
            In het langslopen hoorde ik dat ze heftig aan 't werk zijn daarbinnen.
            Hopenlijk zetten ze buitenkant weer terug in de originele staat
            Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

            Opmerking


            • #7
              Aan de foto te zien denk ik haast dat het om een tijdelijke maatregel gaat.
              Zeker in acht genomen de opmerking van Lucy, dat er hard gewerkt wordt daar binnen.
              Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
              Thomas More

              Opmerking


              • #8
                Misschien vindt de schoonheidscommissie dat mooier zo en leest men ook de bijdragen op dit forum.
                Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                Thomas More

                Opmerking

                Bezig...
                X