Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Webcam Vrijthof

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Webcam Vrijthof

    De server is overbelast; iedereen wil kijken, maar soms is er beeld te zien via het eerste bericht dd. 31 maart 2006.
    Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
    Thomas More

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
      Waarom zet Du Casque de Vrijthof webcam altijd uit als er iets leuks te zien is..:(..? Wil ik de ellefde van de ellefde bekijken, doet het ding 't niet..
      ja slecht he.. wilde ook al ff kijken
      Fallor ergo sum

      Opmerking


      • #18
        Webcam Vrijthof

        Gedurende de Winterland aanwezigheid is er ook een nieuwe webcam op de Vrijthof.
        Kunt u de kinderen op afstand toch in de smiezen houden.
        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
        Thomas More

        Opmerking


        • #19
          Gelukkig zit er geen geluid bij.
          If the doors of perception were cleansed, every thing would appear to man as it is: infinite

          Opmerking


          • #20
            De webcam Vrijthof doet het vreemd genoeg niet via de browser Internet Explorer 8.0.
            Maar de beelden zijn wel goed te zien via de browser Mozilla Firefox 3.50.


            Vrijthof; 6 juli 2009; 12:25 uur.
            Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
            Thomas More

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
              Maak je geen zorgen, nu de concerten zijn begonnen is de webcam weer uit de lucht !
              Als ik m'n balkondeur openzet, dan kan ik het ook horen!

              Maar die laat ik toch maar dicht, ik luister liever naar de drie B's: Bach, Beethoven en Brahms.
              Of drie modernere B's: Bartok, Berio en Boulez.
              If the doors of perception were cleansed, every thing would appear to man as it is: infinite

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Minckeleers Bekijk bericht
                ...... ik luister liever naar de drie B's: Bach, Beethoven en Brahms.
                Of drie modernere B's: Bartok, Berio en Boulez.
                De eerste drie genoemden zijn ook mijn favorieten, maar de laatste drie niet.
                Die wissel ik in voor Frédéric Chopin, Frans Liszt en Niccolò Paganini.
                Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                Thomas More

                Opmerking


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                  Maak je geen zorgen, nu de concerten zijn begonnen is de webcam weer uit de lucht !
                  En nu doet de webcam het weer.
                  Wat een toeval dat hij net tijdens het concert niet functioneerde....

                  @SJEF: Ik was de drie K's nog vergeten, Karen, Kristel en Kathleen.
                  If the doors of perception were cleansed, every thing would appear to man as it is: infinite

                  Opmerking


                  • #24
                    Dacht ik toch echt dat je Kwik, Kwek en Kwak bedoelde......
                    I am not a complete idiot. Some parts are missing

                    Opmerking


                    • #25
                      Twie vraoge:

                      1 Heet de webcam 't gedoon tijdens de Ridderrunde?
                      2 Deit de webcam 't normaal tijdens 't Preuvenemint?

                      Wee kin miech antwoord geve op die vraoge, iech zeen eur antwoordde gere tegemoot.
                      Kompleminte, Pieke

                      Opmerking


                      • #26
                        Iech höb geloerd, mèr daor moot iech teväöl privé dinger invölle en daor moot iech niks vaan höbbe. Bedaank veur diene hint.
                        Kompleminte, Pieke

                        Opmerking


                        • #27
                          mooi die webcams altijd interessant naar te kijken haha

                          Opmerking

                          Bezig...
                          X