Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Oplichting & beroving ouderen

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Oplichting & beroving ouderen

Beste allemaal,

Voor een documentaire van Hazazah Pictures in samenwerking met BNNVARA, zijn wij op zoek naar ouderen die onlangs zijn opgelicht of zijn beroofd. We willen graag met die ouderen in gesprek om meer te horen over hun ervaringen met oplichters en criminelen en wat dit voor effect dit heeft (gehad) op hun leven. We zitten nu nog in de researchfase dus het gaat slechts om de voorgesprekken. Als we over een tijdje de documentaire gaan filmen zullen we een aantal interviews met camera opnemen.
    Mocht u iemand zijn of iemand kennen die onlangs op slinkse wijze van uw/zijn/haar geld is beroofd en wilt u uw verhaal met ons delen om ons te helpen met ons onderzoek, neem dan contact op via een mail naar info@hazpictures.nl of bel naar +31204226422.

Met vriendelijke groet,

Het team van Hazazah Pictures

Beste team Hazazah,

Dat u ons forum, MestreechOnline, hebt weten te vinden voor uw oproep is mooi!
    Ik hoop dat er respondenten zullen zijn, of eigenlijk hoop ik het niet want dan zouden we slachtoffers op ons forum hebben, maar u begrijpt wat ik bedoel!

Ik zou het wel op prijs stellen wanneer u respons krijgt, u dit - uiteraard zonder nadere aanduiding van betrokkenen! - even laat weten. Voor ons als bestuur van MestreechOnline is het interessant om te weten of er wellicht slachtoffers zijn onder onze leden en of wij deze leden kunnen helpen in de toekomst.

Veel succes!

Uiteraard kunnen leden zich sowieso anoniem melden op ons forum. Eventueel onder een (nieuwe) nickname. Wellicht kan er worden geholpen in de toekomst.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

Opmerking

Bezig...
    X