Het onlangs geplaatste bankje aan de Recollectenweg is verdwenen, verplaatst of vermist.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Bankje Recollectenweg.
Sluiten
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtWat geweldig jammer! Ik heb er eerder graag gebruik van gemaakt. Zou het niet zijn verwijderd tijdens de opnamen van Kerstmis bij Rieu en misschien weer terug komen? Telefoontje naar De Torentjes?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk berichtheb je al een sporen onderzoek gedaan ?
De opnamen gemaakt door diverse helikopters in het kader van opsporing hittebronnen of illegale dumping/bemesting heb ik nog niet bekeken. Ook de werkopnamen van de serie Flikken Maastricht moet ik nog onder de loep nemen. Marktplaats en andere veilingsites moeten nog afgespeurd worden. Verder zal bij de eigenaar van het perceel intern nog een antecedentenonderzoek dienen te gebeuren.
En eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen, dat ik mijn vergrootglas kwijt ben en dus niet terdege onderzoek heb kunnen doen.
Opmerking
-
Hij had nog een bankje nodig voor in zijn kantoor.
Is het misschien zo dat het vervangen wordt door een gietijzeren exemplaar, zoals die elders (in het Jekerdal) te vinden zijn? Op de Meesenbroekerweg en omgeving heb ik recentelijk een felrood, en een hemelsblauw exemplaar aangetroffen.
Wellicht hadden MO'ers die bankjes ''in voorraad'' voor Boe is dit?I am not a complete idiot. Some parts are missing
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtDe bankjes in Jekerdal en op St. Pieter zijn geplaatst als herdenkingsbankjes voor overledenen.Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtDe bankjes in Jekerdal en op St. Pieter zijn geplaatst als herdenkingsbankjes voor overledenen.
Het is de bedoeling dat er nog bij komen. Jammer is dat de beschikbare ruimte waar dat mag, steeds afneemt door aankoop van particulieren. En die willen meestal geen pottekijkers op hun terrein ook al zijn er geen potten te bekennen.Last edited by Verwijderde gebruiker; 16 oktober 2011, 17:07.I am not a complete idiot. Some parts are missing
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk berichtBlijft het bij de geplaatste exemplaren, of komen er bij het verstrijken van de tijd, nog meer bij?
Het is de bedoeling dat er nog bij komen. Jammer is dat de beschikbare ruimte waar dat mag, steeds afneemt door aankoop van particulieren. En die willen meestal geen pottekijkers op hun terrein ook al zijn er geen potten te bekennen.
Opmerking
Opmerking