Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Zomersneeuw te Sint-Pieter.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Zomersneeuw te Sint-Pieter.

    Dagblad De Limburger.


  • #2
    Ik zou zeggen bezem/bladblazer hanteren bewoners en alles even op een hoop deponeren. Zo simpel kan het zijn.

    Opmerking


    • #3
      Prachtig toch? Wat een luxe-problemen, daar aan de Aylvalaan.

      Opmerking


      • #4
        Elke straat met bomen ondervindt daar op welke manier dan wel hinder van; blaadjes en zaadjes e.d. Maar de 'sjiek en sjoen' medewerkers komen toch regelmatig de straten schoonvegen. Even geduld a.u.b.....
        Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

        Opmerking


        • #5
          Inderdaad een luxe probleem. Waarom steekt men zelf niet eens de handen uit de mouwen? Gewoon een feestje bouwen op het pleintje en met wat straatbewoners (en hun kinderen) handveger, bezem en schop ter hand nemen. Ook goed voor de cohesie van de buurt.

          Opmerking


          • #6
            Kijk, en zo vinden wij voor elk probleen, hoe luxe dan ook, een passende oplossing.
            Wel even de handschoentjes aandoen bij het kuisen van de koer, want ook hier lopen honden weleens los.
            Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

            Opmerking


            • #7
              Het is een beetje hetzelfde probleem als in de winter met het sneeuwvrij maken van de wegen en de stoepen. ''Het is mijn eigendom niet, dus de gemeente draait er maar fijn voor op''. Ik heb de gemeente er destijds gek mee gemaakt, en na meerdere meldingen had dat toch effect (ze maakten de traten sneeuwvrij, maar deponeerden de troep op de fietspaden, waardoor (brom-)fietsers vogelvrij werden.


              Vorige week gleed ik door de bloesems heen, en inderdaad, zoals heer Hommes zegt: de bloesem wordt spiegelglad, remmen was niet aan de orde. Ook toen bood een telefoontje naar de gemeente uitkomst. Gelukkig waren er nu wel meteen gemeentewagentjes beschilbaar, en was de Hertogsingel snel weer berijdbaar.

              Mijn devies is: niet afwachten tot een ander iets onderneemt. ZELF bellen, dan kun je het probleem ook exact benoemen.
              I am not a complete idiot. Some parts are missing

              Opmerking

              Bezig...
              X