Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Tweede gat in wegdek Athoslaan

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Tweede gat in wegdek Athoslaan

    Tweede gat in wegdek Athoslaan

    In het wegdek van de Athoslaan in de Maastrichtse wijk Campagne is maandagmiddag een tweede gat ontstaan.
    Dat bevindt zich op tien meter afstand van het gat dat zaterdagavond ontstond door een gesprongen waterleiding. Het tweede gat, ontstaan door uitspoeling van het eerste, is tien meter lang en drie meter breed. Volgens de gemeente heeft het instorten van het wegdek geen gevolgen voor leidingen en kabels. De weg is afgesloten. Dinsdag vindt er nader technisch onderzoek plaats.
    Bron: http://www.limburger.nl/article/20090112/REGIONIEUWS06/273414156

    Meer foto's www.nico-groothausen.oypo.nl
    Last edited by Toller; 17 december 2014, 10:40.

  • #2
    Ze moeten daar oppassen met het hard dichtslaan van de autoportieren. Voor je het weet sta je met auto en al een meter 0f 3 lager........



    Overigens is dit niet de Aramislaan hoor, die ligt er nog ongeschonden bij. De Athoslaan komt daar wel op uit We kunnen nu niet van de Aramislaan de Athoslaan inrijden. En post van de hoge nummers van de Athoslaan is nu onbezorgbaar, tenminste: aan de even kant. Oneven gaat te voet.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • #3
      De reden dat ze die gaten gemaakt hebben is, omdat ze vermoeden dat er nog grotere ruimtes aanwezig kunnen zijn. Er zijn mensen die beweren dat er mogelijk een mergelgroeve onderligt. Een persoon zegt zelfs dat hij zich kan herinneren dat daar op de grens van de Athoslaan en de Aramislaan een ingang heeft gelegen. Ook onder de Aramislaan hebben ze de aanwezigheid van holtes vastgesteld. Ze zouden nu gaten op die plaatsen maken in het asvalt om er een camera erin te laten zakken. Dan weten we binnenkort of daar inderdaad een onderaardse kalksteengroeve ligt of niet.

      Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
      Ik snap er niet veel van,.. Ze hebben nu blijkbaar een gat gemaakt in de Aramislaan om te zien waar al dat zand naar toe is.. Het water blijft staan in de gaten (heb ik begrepen) maar al het zand is verdwenen..??? Straks gaat heel Biesland op de schop.

      Opmerking


      • #4
        Ze kunnen beter vietnamezen inhuren voor dat karwei, is een stuk goedkoper dan dure camera'a........
        I am not a complete idiot. Some parts are missing

        Opmerking


        • #5
          Ja, hun formaat.

          Dat moet ik toelichten. In Vietnam is momenteel een van de grootste toeristische attracties het vietcong-tunnelstelsel. Een vriend van mij is er ooit geweest met zijn partner, en hij kwam op diverse plekken ongeveer klem te zitten.

          Die tunnels zijn gemaakt op de gemiddelde lengte van een vietnamees. De ingangen van die tunnels hebben ze noodgedwongen moeten vergroten, anders konden de toeristen, van wie de gemiddelde lengte toch wel wat groter was dan die van een vietnamees, daar niet naar binnen.
          Last edited by Haas; 15 mei 2009, 18:48.
          I am not a complete idiot. Some parts are missing

          Opmerking


          • #6
            Foto's Athoslaan

            Een beetje late reactie maar ik wil graag verwijzen naar www.luchtfotomaastricht.nl waar naast mooie foto's van Maastricht een aantal foto's staan van het gat in de Athoslaan.

            Wil

            Opmerking

            Bezig...
            X