Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Nieuwe Natuur langs de Cabergerweg

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Nieuwe Natuur langs de Cabergerweg

    Plannen akker aan de Cabergerweg, tegenover het Rondeel Milieupark.Extra natuur langs de Cabergerweg

    We willen u informeren over het plan voor de akker langs de Cabergerweg. Het plan is om de akker
    vanaf dit najaar om te vormen als bloemenweide, extra (vruchtdragende) struiken, struwelen en
    bomen te planten en een natuurlijke poel te laten ontstaan.

    Bloemenweide

    Een bloemenweide met een variantie van beplanting is belangrijk voor insecten, vogels en andere dieren.
    U hoeft zich voor de inloopavond niet aan te melden. Voor koffie, thee en water wordt gezorgd.

    Organisatie: Team Cultureel Erfgoed en Ruimtelijke Kwaliteit van de gemeente Maastricht


  • #2
    spannende plannen BertoA
    top team CERK Maastricht
    Iets te oud voor re-educatie
    iets te jong voor afdanking
    m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door BertoA Bekijk bericht
      Plannen akker aan de Cabergerweg, tegenover het Rondeel Milieupark.
      (..)
      Extra natuur langs de Cabergerweg

      We willen u informeren over het plan voor de akker langs de Cabergerweg. Het plan is om de akker
      vanaf dit najaar om te vormen als bloemenweide, extra (vruchtdragende) struiken, struwelen en
      bomen te planten en een natuurlijke poel te laten ontstaan.

      Bloemenweide

      Een bloemenweide met een variantie van beplanting is belangrijk voor insecten, vogels en andere dieren.
      U hoeft zich voor de inloopavond niet aan te melden. Voor koffie, thee en water wordt gezorgd.

      Organisatie: Team Cultureel Erfgoed en Ruimtelijke Kwaliteit van de gemeente Maastricht
      Een fantastisch initiatief
      Een locatie bovendien waarvan ik mij al jaren afvraag waarom daar landbouwgrond was.

      Deze locatie was vlgs. mij ook bijzonder geschikt voor woningbouw, maar extra natuur op die plek is zeker ook een heel goed idee

      Ik hoop dat we goed op de hoogte worden gehouden rond de verdere ontwikkelingen door BertoA, al kom ik er met grote regelmaat zelf ook langs.


      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking

      Bezig...
      X