Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Oud papier gestolen en weer teruggepakt

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Oud papier gestolen en weer teruggepakt

    Vandaag was in de PPW de maandelijkse ronde wat betreft het ophalen van oud papier. De papierprijs lijkt te stijgen. Buurtbewoners zagen niet rechthebbenden dit papier inladen en belden de politie. De politie had de papierdieven snel opgespoord en het papier is weer bij de rechthebbenden terecht gekomen.

    Ook de prijs van afval zal toenemen. Veel energiecentrales en vuilverbrandingsinstallaties kampen met een tekort aan brandstof. Wat mij betreft mogen ze het straatzwerfvuil illegaal komen ophalen. Krijgen we wellicht goedkoop een propere stad.

  • #2
    dus als ik het goed begrijp behoort papier/afval aan de kant van de weg ook aan iemand toe ? weird world
    Fallor ergo sum

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk bericht
      dus als ik het goed begrijp behoort papier/afval aan de kant van de weg ook aan iemand toe ? weird world
      Het verantwoord ophalen van oud papier is voorbehouden aan enkele verenigingen te Maastricht. Deze spekken de kas met de opbrengst van het afval van anderen. Ik zie het de MO'ers nog niet doen. Of je moet ze lege glazen laten ophalen op de terraskes.

      Opmerking


      • #4
        dus zodra iets geld waard is zijn de regels anders..
        Fallor ergo sum

        Opmerking


        • #5
          Exact. Justement.

          Opmerking


          • #6
            Bij mij profiteert 'de Blauwe' ervan , maar ik vind het jammer dat ze maar een keer per maand langs komen. Na hooguit drie weken kan er niks meer bij in de speciale klikko's en moet je het opsparen tot de eerste dag van de volgende maand, of er alsnog mee naar buurtbakken of stort. Zeker, je kunt op de laatste dag dozen buitenzetten bij de klikko's, maar zoveel ruimte heb je niet in een klein apparterment en het wordt sowieso een geweldige puinhoop als het regent op de dag van inname. :(

            Opmerking


            • #7
              Volgens mij heeft Breur een eigen Wetboek van Strafrecht.....

              Opmerking

              Bezig...
              X