Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Familie Krijnen

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    O.a. omdat ie ook nog eens feitelijk onjuist is. Die maakten juist ijverig gebruik van dergelijke personen. O.a. in Warschau.

    Opmerking


    • #17
      De opmerking van Minck is dit forum onwaardig. :(

      Hij heeft zeker te lang in zijn eigen vlam staan staren.
      Ik kwam en zag en ben nu weer weg

      Opmerking


      • #18
        Zonder Minckeleers' opmerking te willen verdedigen, denk ik dat ie het niet zo kwaad bedoeld heeft zoals het er staat. Maar dat mag ie zelf komen uitleggen.


        Ik vind de opmerking van abruzzese echter ook niet getuigen van goede smaak. In feite staat er namelijk dat we het recht maar in eigen hand moeten nemen. Tja, en dat is nou net de mentaliteit van een holenmens.

        Ik wil ook liever van de familie Krijnen af. Op Daalhof wonen ook van die types die de hele buurt terroriseren, hoewel het de laatste tijd relatief rustig is. Echter: ik werd gisteren, toen ik terugkwam van mijn werk, ongeveer ondersteboven gereden door een van de bewoners, die rondscheurde op zo'n mini-motortje die helemaal niet meer de weg op mogen hier.

        Zeg er iets van, en je kunt een steen door de ruiten verwachten. Eigen rechtertje spelen, zoals abruzzese kennelijk voorstelt, is echter niet de juiste oplossing.
        I am not a complete idiot. Some parts are missing

        Opmerking


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
          Zonder Minckeleers' opmerking te willen verdedigen, denk ik dat ie het niet zo kwaad bedoeld heeft zoals het er staat. Maar dat mag ie zelf komen uitleggen.


          Ik vind de opmerking van abruzzese echter ook niet getuigen van goede smaak. In feite staat er namelijk dat we het recht maar in eigen hand moeten nemen. Tja, en dat is nou net de mentaliteit van een holenmens.

          Ik wil ook liever van de familie Krijnen af. Op Daalhof wonen ook van die types die de hele buurt terroriseren, hoewel het de laatste tijd relatief rustig is. Echter: ik werd gisteren, toen ik terugkwam van mijn werk, ongeveer ondersteboven gereden door een van de bewoners, die rondscheurde op zo'n mini-motortje die helemaal niet meer de weg op mogen hier.

          Zeg er iets van, en je kunt een steen door de ruiten verwachten. Eigen rechtertje spelen, zoals abruzzese kennelijk voorstelt, is echter niet de juiste oplossing.
          De wijkagent waarschuwen en die moet aktie ondernemen, tenminste bij ons werkt het zo wel, het resultaat duurt even, maar het wordt zichtbaar.
          Kompleminte, Pieke

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
            Eis: 3 en 6 maanden cel voor Krijnens

            Tegen twee leden van de familie Krijnen zijn voor de rechtbank in Maastricht onvoorwaardelijke gevangenisstraffen geëist wegens bedreiging en geweld tegen de politie. Breur (38 ) hoorde een eis van zes maanden tegen zich eisen. Tegen zijn zwager William M. (35) werd 3 maanden geëist. Breurs 19-jarige zoon Michael dient volgens officier van justitie Leonard Geuns een taakstraf van 30 uur te krijgen wegens niet opvolgen van politiebevelen.

            © de Limburger 11-11-09
            William M. weurt ouch wel d'n indiaan genump.
            Kompleminte, Pieke

            Opmerking

            Bezig...
            X