Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

' Limmel ziet niets nieuws '

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • ' Limmel ziet niets nieuws '

    Stond vandaag in " De Limburger "


    Last edited by ; 15 februari 2011, 21:48. Reden: typefoutje verbeterd

  • #2
    Ook dit stond vandaag in " De Limburger "

    Opmerking


    • #3
      Ik snap die meneer Dassen van de wijkraad Limmel wel en niet. Natuurlijk moet er iets gebeuren in Limmel, maar dan lijkt me zo'n verzameling bouwmarkten toch wel het laatste wat je naast je deur zou willen. Dat is toch helemaal geen verbetering voor het leefklimaat in zo'n wijk? Limmel mag blij zijn als de bouwmarkten naar Belvédère gaan. De bedoeling van 'Limmel aan de Maas' was toch om de voormalige fabrieksterreinen rondom Limmel te bestemmen voor woningbouw? Het wachten is dan op het aantrekken van de woningmarkt...

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
        De bedoeling van 'Limmel aan de Maas' was toch om de voormalige fabrieksterreinen rondom Limmel te bestemmen voor woningbouw? Het wachten is dan op het aantrekken van de woningmarkt...
        Zoals ik gisteren al in het politiek café schreef, heeft het aantrekken van de woningmarkt niets van doen met de situatie in Limmel.
        Er ligt een raadsbesluit waarin staat dat er vóór 2020 geen woningen gebouwd worden in Limmel.

        DAT is het probleem van Limmel.
        Maar door dat hele PDV gedoe is het nu misschien wel de tijd om goed te gaan lobbyen.
        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

        Opmerking

        Bezig...
        X