Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Lage Barakken 45

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Lage Barakken 45

    In het voormalige kantoor/distributiecentrum van Swatch aan de Lage Barakken in Wyck komen appartementen. Voor het voormalige bedrijfsgebouw is inmiddels een omgevingsvergunning aangevraagd voor het realiseren van 33 appartementen.

    Ik dacht eerst dat het om een deel van het Palace-plan ging, maar het gaat om dit gebouw, dat iets verderop aan de andere kant van de straat ligt.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
    In het voormalige kantoor/distributiecentrum van Swatch aan de Lage Barakken in Wyck komen appartementen. Voor het voormalige bedrijfsgebouw is inmiddels een omgevingsvergunning aangevraagd voor het realiseren van 33 appartementen.

    Ik dacht eerst dat het om een deel van het Palace-plan ging, maar het gaat om dit gebouw, dat iets verderop aan de andere kant van de straat ligt.
    Inderdaad dit pand is van Renée (overleden) en Servé Maassen.
    De zoon van Servé, Xavier geniet meer bekendheid als autocoureur.
    zie hier en hier
    Dus bij gebrek aan opvolging van de zaak, wordt Wyck 33 appartementen rijker
    Last edited by parel; 7 april 2012, 10:47.
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
      De zoon van Servé, Xavier geniet meer bekendheid als autocoureur.
      Is dat een broer van Philippe Maassen van die nieuwe zaak Mayfair in de Stationsstraat?

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
        Is dat een broer van Philippe Maassen van die nieuwe zaak Mayfair in de Stationsstraat?
        Nee Xavier is enigstkind, Philippe kan wel een volle neef van hem zijn, vader René had een zoon genaamd Philippe
        Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

        Opmerking

        Bezig...
        X