Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Blinden.......huis

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Blinden.......huis

    Gisteren ging de deurbel. Er stonden een paar giechelende pubermeiden voor de deur. Ze vroegen me "menier, wieväöl blinne woene hey?" (De vraag op hun formulier luide: hoeveel blinden telt dit huis) Ik antwoorde "ellef en unne schele". Na druk overlegt te hebben of een "schele" nu wel of niet blind was, vulden ze toch maar het getal 11 in op hun formulier......... Nou die jeugd die komt er wel.

  • #2
    Dat wordt een hoge aanslag raambelasting dus .

    Opmerking


    • #3
      Maar het kan nóg gekker: Afgelopen zondag stond een groep toeristen o.l.v. een VVV gids voor de deur. De gids vertelde zijn verhaal en kwam via Maaslandse renaissance bij de mergelsteen. Om te demonstreren hoe zacht de mergel was greep hij in zijn zak en nam een sleutel (kan ook een mesje o.i.d. zijn geweest) en begon uitbundig in de mergelstenen te krassen. Dit om te demonstreren hoe zacht de mergel was. Ik was te "verpopzak" om te reageren........

      Opmerking


      • #4
        Gids VVV

        Dan zou ik maar snel een briefje sturen aan de directeur VVV, want dat is natuurlijk van de gekke en wat als ze het allemaal gaan doen!?

        Puur vernieling van eigendom, want elke VVV-gids zou moeten weten dat krassen in de mergel de beschermende laag beschadigt en vervolgens leidt tot erosie en verval!

        Opmerking


        • #5
          Je zou zeggen dat ze dat inderdaad behoren te weten. Ik heb besloten om komend weekeinde eens goed op te letten. Als ik het weer zie zet ik dit heerschap wel effe op z'n nummer.

          Opmerking

          Bezig...
          X