Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Landbouwbelang

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Landbouwbelang

    De culturele vrijplaats Landbouwbelang opent op 29 november 2008 een 'Free Shop'.
    Meer info via de webpagina.
    Last edited by SJEF †; 28 november 2008, 10:55.
    Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
    Thomas More

  • #2
    jammer dat ik er nooit in de buurt ben als ie open is.

    Heeft iemand hier al eens iets gebracht/weggehaald?
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • #3
      En, heb je inmiddels al eens wat naar de weggeefwinkel gebracht, of gehaald?

      Ik niet, maar ben er laatst wel voor het eerst naar een feest geweest. Een balkan-beats feest. Mij viel het daar niet tegen. Een flesje Gulpenier bier kostte 1 euro. Ecologisch verantwoord bier, net als alle andere drankjes die ze daar hadden.

      Wat moet er in de toekomst met het Landbouwbelang gebeuren.

      Ik weet het niet, maar ik denk wel dat het belangrijk is dat er een plek is waar je op stap kan, ook als je portemonnee niet zo groot is.

      Persoonlijk denk ik niet dat Landbouwbelang binnenkort gaat verdwijnen, eerlijk gezegd vind ik het een mooie locatie en als LBB verdwijnt, zou er zeker weer een alternatief moeten komen. De Nightlive??

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
        Nightlive wordt dus blijkbaar 'n kinderspeelplaats (ik heb dat hier ergens neergezet; maar waar ?)
        Het bericht staat bij het volgende onderwerp: MestreechOnline - Forum Stad Maastricht > Mestreech / Maastricht > Mestreech kort&klein in 't nuijts > Mestreech kort&klein in 't nuijts.

        http://www.mestreechonline.nl/forum/...&postcount=187 .
        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
        Thomas More

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
          Zeg me waar ik daar 'n autootje kan parkeren, want m'n zolder staat bomvol.
          Als je van te voren even belt met de weggeefwinkel denk ik dat je wel kunt laden/lossen op het terrein zelf.

          Opmerking

          Bezig...
          X