Ik zou graag foto's willen zien van het voormalig Boschstraatkwartier. Ik heb ooit iemand ontmoet die een hele serie had gemaakt voor de sloop. Deze wilde de foto's echter niet publiek maken. Mogelijk zijn er nog foto's ergens in archieven, om ze alsnog openbaar te maken.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Foto's voormalig Boschstraatkwartier
Sluiten
X
-
http://my.opera.com/Tibaert/albums/s...cture=43580371
dat is dus openbaar
ofschoon niet het hele kwartier gedocumenteerd isIets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
-
Niet zo hele oude foto van Bassin..
Zo'n 35/30 jaar heb ik nogal wat foto's gemaakt in en rondom Maastricht, bij het opruimen vond ik een aantal afgedrukte exemplaren, onder andere deze van het Bassin gemaakt rond 1980. Toen zag het daar iets anders uit...
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtJo,
respect
heb je meer foto's die het verleden documenteren?
plaats ze of geef ze aan het desbetreffende foto archief
Bij deze nog een foto, maar ik weet niet meer waar ik die gemaakt heb, lijkt in de buurt van Bosscherveld bij de aanleg van de Noorderbrug. Ben benieuwd of iemand deze kan situeren.
Opmerking
-
begrijpelijk Jo1953,
Echter onlangs kreeg mijn vriendin van haar vader 9250 Originele zwart-wit film negatieven.
Gewoon familie kiekjes en zo.
Die hebben we laten digitaliseren, beiden werken en beide hebben weinig tijd om zelf te digitaliseren.
kostprijs voor 9250 frames 175 euro
4 maal minder dan een eigen scanner
1 maal gedaan voor iedereen (in de familie) een welkome aanvulling
Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtbegrijpelijk Jo1953,
Echter onlangs kreeg mijn vriendin van haar vader 9250 Originele zwart-wit film negatieven.
Gewoon familie kiekjes en zo.
Die hebben we laten digitaliseren, beiden werken en beide hebben weinig tijd om zelf te digitaliseren.
kostprijs voor 9250 frames 175 euro
4 maal minder dan een eigen scanner
1 maal gedaan voor iedereen (in de familie) een welkome aanvulling
Voor vandaag nog eentje, een sfeerfoto genomen in februari 1980 bij Maas en Jeker, een tafereel dat je helaas niet meer zult tegenkomen...
Opmerking
-
Mooie foto! Zie ik daar onze watertoren weer...
http://forum.mestreechonline.nl/showthread.php?t=1762
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Equinox Bekijk berichtMooie foto! Zie ik daar onze watertoren weer...
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk berichtJazeker. En de complete Wiebengahallen. Hele bijzondere foto's, Jo. Bedankt voor het plaatsen (en welkom hier!).
Tot de volgende foto....
Opmerking
Opmerking