Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Magisch Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • elletje
    replied
    Ik was zondag naar een ander concert, dus heb niets gehoord! Helaas!

    @ En ja, Loco, die staat er tijdelijk!

    Leave a comment:


  • El Loco
    replied
    Hier nog een foto van de Wycker Brugstraat, afgelopen zondag genomen vanaf de kiosk, die (tijdelijk?) op de plek van de Kebabkraam staat.

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Van harte gefeliciteerd en geef de fotograaf een dikke knuffel van mij, ik kijk uit naar de foto's

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Zoals u weet, heeft de redactie Uitwinkelen van De Telegraaf de verkiezing” Meest sfeervolle winkelstraat van Nederland” uitgeschreven.
    Graag feliciteren wij de Wycker Brugstraat, de winnaar !

    De Telegraaf heeft mooie foto’s ontvangen van de straat in kersttooi en daarom willen zij de Wycker Brugstaat in het zonnetje zetten. Op donderdag 22 december publiceert de Telegraaf daarom 2 pagina’s op Uitwinkelen met een reportage over waarom de Wycker Brugstraat gekozen is tot winnaar.
    Vrijdag 23 december wil de Telegraaf graag een prijs overhandigen in de vorm van een presentje dat aan bezoekers van de Wycker Brugstraat wordt uitgedeeld.

    Bron: OIW Maastricht 15-12-2011

    Leave a comment:


  • Haas
    replied
    Gezien de vertrektijden, had ik niemand anders kunnen treffen.

    Maar het is me weleens gebeurd dat ik helemaal in the middle of nowhere (lees: Haarlem) een paar bekenden tegenkwam. Dus helemaal nmogelijk was het niet gewes, lijkt me.

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Nee hoor, niet uitgevlucht! Had een concert in Rolduc!
    Kost me moeite die kant uit te gaan!

    Leave a comment:


  • El Loco
    replied
    Vertrektijd: 10:08 vanaf Amsterdam CS. Haas en elletje waren dus de stad uitgevlucht? Tja, op sommige mensen heeft MM een magische aantrekkingskracht, op anderen een magische afstotingskracht

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Ik had de trein van 10.43

    Leave a comment:


  • Haas
    replied
    Hebben wij wellicht n dezelfde trein gezeten, zondag? Oh nee, lijkt me sterk. Jij zal veel vroeger dan ik die richting op zijn gereden.

    Leave a comment:


  • El Loco
    replied
    Toch een punt van kritiek: de reclamecampagne. Dezelfde posters van vorig jaar hingen ook dit jaar weer in Amsterdam, deze keer zonder de tekst Wensen gaan in vervulling, etc:


    (Billboard Magisch Maastricht, Leidse Bosje, Amsterdam - foto van vorig jaar)

    Ik vind het geen aansprekende poster. Misschien komt het door het kinderlijke ontwerp, misschien door het gekozen lettertype, misschien door het ontbreken van de verklarende tekst, maar ik vind het meer een aankondiging voor een kindercircus of iets dergelijks. Kan beter.

    Het viel me ook op dat afgelopen zondag weinig Amsterdammers de trein naar Maastricht namen. In Utrecht stroomde al meer volk toe en pas in Eindhoven werd het echt druk in de trein. Naar Heerlen gingen ze in elk geval niet, want de trein werd niet, zoals gewoonlijk, in Sittard gesplitst, maar reed "vanwege Magisch Maastricht" in zijn geheel door naar Maastricht.
    Last edited by El Loco; 14 december 2011, 21:59. Reden: tekst bij foto

    Leave a comment:


  • burgemeester
    replied
    Ik vind het nog steeds een leuk concept. Het past bij de stad. Loat goan, loat goan. Loco zegt het perfect!

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Meer hoeft volgens mij ook niet, net zoals Loco schrijft. Het woord magisch kan ik nog altijd niet in het geheel echter plaatsen. Zal wel aan mij liggen.

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Ben ik helemaal met je eens, en schitterende foto's gemaakt

    Leave a comment:


  • El Loco
    replied
    mm 2011/12 (vervolg)

    Nog wat fotootjes, dd 11-12-2011, van Grote Gracht tot Stokstraat.
    Bestanden bijvoegen

    Leave a comment:


  • El Loco
    replied
    mm 2011/12

    Inmiddels zijn we weer een jaartje verder en wordt er al weer volop kritiek geleverd op de lopende editie van Magisch Maastricht. Ik was er zondagavond even en heb wat foto's gemaakt. Gewoon het standaardrondje: station - Aw Brögk - Maaspromenade - Markt - Vrijthof - OLV-plein. De kerstmarkt op het Vrijthof ging net dicht toen ik daar arriveerde, dus daar heb ik geen mening over. Ik vond het wel mooi dat de twee kerken aan het plein goed te zien waren nadat de lichtjes van het reuzenrad uit waren. Over de verdere aankleding van Magisch Maastricht: stijlvol, sfeervol, niet teveel, niet te weinig, precies goed. Geen andere stad die dat zo kan. Geen andere stad die zo weinig nodig heeft om Magisch te zijn...
    Bestanden bijvoegen

    Leave a comment:

Bezig...
X