Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Magisch Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • El Loco
    replied
    Ik vind dit iets teveel Brusselse kermis, burgemeester. Leuk voor een bijzondere gelegenheid (1 dagje), maar niet 6 weken lang...

    Maar Magisch Maastricht was toch hardstikke leuk? Dat de bezoekersaantallen vanwege het weer zijn tegengevallen doet daar toch niks aan af?

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
    El Loco loopt door New York en denkt aan Maastricht, ik doe het iets bescheidener en ga naar Brussel en doe daar ideeen op. Dit is een amateur opname op de Grote Markt.

    Wat denken jullie ervan? Iets voor het stadhuis van Maastricht in 2011?
    Hum, leuk, aardig, gezellig, zoetsappig, verveelt mij gauw, beter dan in Maastricht. Maar ondanks dit wat mineure oordeel mijnerzijds, bedankt voor het filmpje burgemeester !

    Leave a comment:


  • burgemeester
    replied
    El Loco loopt door New York en denkt aan Maastricht, ik doe het iets bescheidener en ga naar Brussel en doe daar ideeen op. Dit is een amateur opname op de Grote Markt.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=k6i-W1saIpI&feature=related[/ame]

    Wat denken jullie ervan? Iets voor het stadhuis van Maastricht in 2011?

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    Muzikale Kerstwandeling.
    Op 26 december, tweede kerstdag, organiseert het Mestreechs Gelegenheidskoer onder leiding van Rob Cristiaans, vanaf 11 uur een muzikale kerstwandeling. De start is bij de kerk van Sint-Pieter Boven. Tijdens de wandeling worden op diverse plaatsen kerstliedjes gezongen en draagt Miets Morreau kerstverhalen voor.
    Doel van uw vrijwillige bijdrage voor deelname is het opknappen van een oude kerstgroep van Antonius Wamsteeker.
    Helaas: de muzikale Kerstwandeling gepland voor 26 december, tweede Kerstdag is afgelast vanwege de weersomstandigheden.
    Last edited by Toller; 17 december 2014, 12:05.

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Goed idee.............., alleen weet ik niet of Parel überhaupt kan zingen...

    Vanavond treedt op diverse pleinen in de stad les frères de l'etoile op, bestaande uit 35 zangers van de Mastreechter Staar

    Leave a comment:


  • burgemeester
    replied
    Een flashmob met alle leden van MO? Met Parel als sopraan?

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Zouden we Breur moeten vragen om het filmpje door te sturen naar het Conservatorium!

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    !

    Zullen we eens gaan praten met de operaklas van het conservatorium?
    Doen ze meteen ervaring op

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Misschien niet helemaal op deze manier, maar stond er vanavond wel een gemengd koor in de tijdelijke kiosk in Wijck te zingen?

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Kan zo iets ook in Maastricht ?

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=SXh7JR9oKVE[/ame]

    Leave a comment:


  • Haas
    replied
    Het is raar dat ze in beide gevallen zitten te zeuren:

    komt er een aantal kramen, dan willen ze die niet. Staat er niets, voelen ze zich buitengesloten

    Leave a comment:


  • El Loco
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    Gelukkig was jouw lens niet beslagen. Mooie foto's goofjohn !
    Inderdaad, bijzonder mooie foto's! Dat onderstreept nog eens hoe slecht mijn foto's waren (Elletje ) Overigens was vorig weekend de helft van de verlichting van de Hoeg Brögk stuk.
    Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
    Ik was gisteren op Plein 1992, ik verwachtte daar kramen enzo aan te treffen, maar niets, totaal niets, alleen een beetje frutsels aan de al aanwezige straatverlichting.
    Inderdaad zag het er daar, na de drukte en gezelligheid van Wyck en de Binnenstad, erg koud en leeg uit. Misschien willen de bewoners het niet? Van de andere kant: het mag ook best wel ergens rustig zijn, toch?

    Leave a comment:


  • Haas
    replied
    Ik was gisteren op Plein 1992, ik verwachtte daar kramen enzo aan te treffen, maar niets, totaal niets, alleen een beetje frutsels aan de al aanwezige straatverlichting.

    Waar las ik toch dat plein 1992 bij de route betrokken zou worden, waarom moet het zo armzalig eruit zien?

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Wonderlijk hoe plaats delict is uitgelicht

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Gelukkig was jouw lens niet beslagen. Mooie foto's goofjohn !

    Leave a comment:

Bezig...
X