Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Magisch Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
    Het moet natuurlijk geen Damrak of Leidseplein worden.
    Dit bedoelde ik:



    Amsterdam, Leidseplein, 19-11-2010

    Opmerking


    • #17
      Cultureel programma Magisch Maastricht

      Het heeft er alle schijn van dat de opvolger van Winterland wel eens een evenement van formaat kan worden:
      Het kan zo maar zijn dat het komende winterevenement in de Limburgse hoofdstad – waarbij opvallend veel synergie waar te nemen valt tussen de bedrijfsleven, cultuurinstellingen en (semi) lokale overheden - een voorbeeld gaat worden voor andere steden. Cultuur moet Magisch Maastricht de binding geven tussen amusement en de Kerstgedachte. 200 evenementen gaan daar een bijdrage aan leveren.
      (...)
      Een greep uit het programma:
      In het paviljoen op het Vrijthof: Mo’Jones Bigband, Cataplana, Graund, Fabrizio, Erwin, Harmonie Kunst door Oefening, Café Chantant met o.a. Thei Dols, Hans Emmen en Freddy Birset.
      Op de Markt Noord: Grupo Con Pasion, Chapeau Voices in Motion, Rubens popentheater, KRO’s Kerststerren.
      Mosae Forum: DJ Rick Kostons, Opera Comique, Passa Tempo, Djembégroep Maastricht, Wieker Hofzengers.
      Kesselskade: Brook’s Angels, Dickens Orkest, Hub’n Bub’n, kinderprogramma en straattheater.
      Wyck /Ceramique: Dickensverteller, Jeugdkoor de Zanglijsters, studentenjazzband Conservatorium, Bea de Groote, Theater & Zangroep Sas, Vertelhuis RaconTella
      Onze Lieve Vrouweplein en basiliek: Orlando Junior Orkest, Maastrichter Staar, Ars Vivendi, Encikoor, Nederlandse Bachvereniging, Toonkunstkoor Maastricht, Inge van den Kroonenberg, levende kerststal, 1000 stemmenkoor.
      Jekerkwartier: Universiteitskoor Maastricht, Stem des Volks, Vocal Quartet More, Les Frères de L’Etoile, tussen kunst en sjiek.
      Entre Deux, selexyz dominicanen: Vocal Group Southern Comfort, Kamerkoor Transparence, Internationaal Conservatorium Kerstconcert, Thirdwing, Rubens Poppentheater, Gerda Peskens, straattheater.
      Theater aan het Vrijthof: Creole Choir of Cuba, Limburgs Symfonie Orkest, Mr & Mrs Murphy, Symfonie Orkest Conservatoria Tilburg, Gent, Maastricht

      Bron: http://www.maastrichtaktueel.nl/magi...p-de-ijstaart/

      Opmerking


      • #18
        Vodafone hoofdsponsor Magisch Maastricht Vrijthof

        De organisatie van Magisch Maastricht op het Vrijthof weet zich verzekerd van een hoofdsponsor van naam en faam: Vodafone. Henri Hochstenbag een van de vier initiatiefnemers van het nieuwe winter/kerstevenment op het Vrijthof liet dat vanochtend aan Maastricht Aktueel weten.

        “We zijn zeer verheugd over deze samenwerking. Het telecommunicatiebedrijf is momenteel bezig de reclame uitingen te laten produceren. ” Details over de sponsor overeenkomst wilde de uitbater van café In den Ouden Vogelstruys nog niet kwijt. In de loop van deze week wordt meer bekend over de samenwerking tussen de Maastrichtse wereldspeler op het gebied van mobiel telefoneren en Magisch Maastricht op het Vrijthof.

        Bron: http://www.maastrichtaktueel.nl/voda...icht-vrijthof/
        Dat wordt dus nóg een sms-boom, op het Vrijthof.

        Opmerking


        • #19
          Ik ben ook zeer benieuwd of de hoge verwachtingen van MM waargemaakt kunnen worden.


          Aon de lempkes kin et neet ligke
          I am not a complete idiot. Some parts are missing

          Opmerking


          • #20
            De Amsterdammers zijn alvast op de hoogte:


            Stadhouderskade/Leidse Bosje, 25-11-2010
            Last edited by El Loco; 26 november 2010, 10:40. Reden: foutje

            Opmerking


            • #21
              Wat leuk !
              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

              Opmerking


              • #22
                Ik zag dezelfde reclame als die in A`dam in Den Bosch afgelopen weekend.

                In de Grote Looiersstraat wordt momenteel hard gewerkt.... Ik ben benieuwd.

                Opmerking


                • #23
                  Ik kwam vanavond door de Stationsstraat. Moet zeggen: het goud en zilver in de bomen geeft een bijzondere sfeer. Niets teveel gezegd allemaal. Maar ik ben het ook roerend eens met Monique Dickhout, die ineens ''hoogbouw'' pal voor haar neus heeft staan.


                  Maar weten we het nog van enkele jaren geleden, toen de mensen van de MTB de schuld kregen toen ze de bomen moesten gaan snoeien, waar de kerstverlichting nog in zat?

                  Ze werden weggehoond, zoiets doms had men nog nooit meegemaakt. Maar de gemeente Maastricht had daar zelf opdracht voor gegeven, het bleek goedkoper te zijn om nieuwe verlichting aan te brengen dan om de oude eruit te halen en daarna pas te gaan snoeien.
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

                  Opmerking


                  • #24
                    Dat Magisch Maastricht kan echt een gouden formule worden.... Vanavond langs het OLV plein gekomen, dat is echt prachtig. Zeker met de sneeuw...

                    Opmerking


                    • #25
                      Kom, vertel! Hoe ziet de mistletoe met 'augmented reality' eruit?

                      Opmerking


                      • #26
                        Ach ja, augmented reality. Geen idee wat daar mee bedoeld wordt. Ik moet wat foto`s gaan maken.... Het OLV hangt vol prachtige bollen. Het plein is al een juweel, maat nu wordt het nog sfeervoller -al had ik die houten keten waarin naar ik aanneem binnenkort bradwursten verkocht worden liefst la Meuse ingestampt.

                        Ik ben vanavond een winterse wandeling met mijn lieftallige vriendin gaan maken. Van een scepticus ben ik veranderd in een ware voorstander. Als het opgepakt wordt door bedrijfsleven, particulieren en gemeente dan wordt dit een evenement waar heel Nederland (wat zeg ik - Europa!!) naar toe komt. Stel je voor: de historische binnenstad van Maastricht in zijn geheel sfeervol verlicht. Uitgevoerd door een bureau die dit met stijl doet (Loco, ik zie carrierekansen!)

                        Ik heb het gevoel dat dit slechts het begin is en over vier jaar Magisch Maastricht een begrip is. "Ben je al eens in Maastricht geweest om te gaan Kertsshoppen? Nee? Dan blijf slapen, want je moet het `s nachts zien!"

                        Go Magisch Maastricht! De steun van mij hebben jullie!

                        Opmerking


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
                          Het OLV hangt vol prachtige bollen.
                          Oh, echt?

                          Maar je klinkt verder wel enthousiast. Ik denk dat ik woensdag even kom kijken (als de sneeuw de NS niet te machtig wordt). Leuk!

                          Opmerking


                          • #28
                            Jeetje, wat leuk Breur!

                            Ja, prachtig Breur, maar veels te groot. Ik kan het hele plaatje niet in een keer overzien.

                            Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                            Ja, prachtig Breur, maar veels te groot. Ik kan het hele plaatje niet in een keer overzien.
                            Ja, ik heb een heel groot beeldscherm. Omdat je niet meer zo jong bent als gisteren zal ik een kleinere versie uploaden:

                            Last edited by Breur; 10 december 2010, 10:04.

                            Opmerking


                            • #29
                              Woaw, it's magic! Maar de sneeuw helpt wel een handje mee...

                              Opmerking


                              • #30
                                Vreemd, ik las wel ergens dat ze iets met de Hoeg Brögk wilden gaan doen. Van de andere kant: geef ze een kans. 't Is het eerste jaar dat dit gedaan wordt, het kost een bom duiten en ze zullen natuurlijk eerst eens willen afwachten of het aanslaat. Volgend jaar wordt het vast nog mooier. Ik ga het dit weekend allemaal bekijken

                                Verder nodig ik iedereen uit om rond de kerst eens een kijkje te komen nemen in Amsterdam. Ik heb al eerder wat foto's geplaatst van het Leidseplein. De kerstmarkt op het Rembrandtplein is nog veel trashier. Op het Damrak en Rokin doet iedereen waar die zelf zin in heeft. Als je dat gezien hebt, ben je héél blij met Magic Maastricht...

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X