Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Luchtballon.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Luchtballon.

    De Chatbox Full is een goede methode om snel iets door te geven. Olijfje schrok zich bijna een Trixhoedje, vertelde dit Breur en zodoende kon Breur de boosdoener opwachten.



    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=f_B6XbjlspM[/ame]

  • #2
    Mooie foto Breur.

    Het seizoen is kennelijk weer begonnen. Op Campagne kan het je in de zomer op een rustige zondagochtend gebeuren dat je wakker wordt van een soort vlammenwerper naast je bed: een korte 'blaas'-stoot als de brander even wordt aangezet en daarna weer heerlijke stilte. Als je het niet kent, is het best even schrikken, omdat het zo dichtbij lijkt. En eerlijk gezegd is het dat ook: vaak net boven de huizen. Geen hond op straat natuurlijk. We zijn al redelijk blazé en tenslotte is het zondagochtend...

    Opmerking


    • #3
      Dat vind ik ook. Maar een beetje oefenen met YouTube is ook voor Breur nuttig.

      Overigens zou ik best eens in zo'n ding willen stappen. Ik heb geweldige hoogtevrees, maar omdat je geen contact met de grond hebt, schijnt je daar in een ballonbakje niets van te merken.

      Opmerking


      • #4
        Jammer dat die luchtballonvaarders boven Maastricht niet eens wat luchtopnamen insturen. Lijkt mij zeer interessant.

        En het filmpje: gaat over vogelgeluiden bij invallen van de schemering

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
          Jammer dat die luchtballonvaarders boven Maastricht niet eens wat luchtopnamen insturen. Lijkt mij zeer interessant.
          Ralph Faun heeft een mooie site met panoramafoto's genomen vanuit een luchtballon. Ik heb ook wat foto's van ene Siebe Swart, maar die kan ik niet meer terugvinden op het net.

          Edit:
          Toch nog gevonden: hier dus.

          Opmerking


          • #6
            Ik had er hoge verwachtingen van. En vond het spannend. Maar toen ik weer aan de grond stond, had ik het gevoel van : was dit het nou? Je hoort alleen blaffende honden en af en toe schiet er een hertje onder je voorbij. Ach wel leuk. Misschien kwam het doordat ik de ballonvaart van de rabo gekregen had omdat zij mij een belegging aansmeerde voor veel geld die vrijwel meteen naar punt 0 daalde. Of was het omdat ik helemaal naar Konijnenburg was gereden om een fisheye te huren en vervolgens mijn camera niet goed ingesteld was ? :(
            Last edited by Dorus; 13 mei 2011, 20:53.

            Opmerking


            • #7
              Toen ik een jaartje terug in Duitsland was, in Aachen! In Aachen hebben we toen ook een luchtrondvaart gemaakt in een luchtballon ( hier kun je zelf reserveren voor een luchtvaart)! Was super gaaf om mee te maken, toen mochten we ook gelukkig een rondje maken over Maastricht, je hebt geen idee hoe snel je daar bent!

              Was namelijk zo, ik heb een fotograaf als vriend, en een vriend daarvan, maakt professionele foto's, dus we kregen de gelegenheid mee te gaan in deze balonvlucht! We hadden hier een vakantiehuis gehuurd! Was echt een super leuk weekend
              Last edited by ; 21 oktober 2011, 09:43. Reden: reclamelinks verwijderd

              Opmerking

              Bezig...
              X