Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Vermicelli-fabriek

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Vermicelli-fabriek

Was in de gelegenheid om een mooi stukje industrieel erfgoed (voor afbraak bestemd) te bekijken en fotograferen. Kwam er een leuk antiek stukje telefoon tegen.

Dat was een tijd geleden... die foto

Momenteel staat het meer in het nieuws van de Looiershof waar nieuwe stad villa's met luxe appartementen gebouwd zijn.

Het courante nieuws is die oude omwalling van het terrein met bijgebouwen die volgens mijn weten onderdeel zijn van het plan en dus door de V.V.E. onderhouden moet worden.
    Daar valt het zogenaamde eeuwenoude armenhuisje​ ook onder.

Tijdens de bouwvakantie in 2020 terwijl ik er eens een kijkje ging nemen, sprak mij de locatie beveiliger er op aan.
    EEN wat of ik er wel niet te zoeken had en TWEE toen dat was verduidelijkt zei hij dat die arme kopers niet weten dat ze ook voor het onderhoud moeten gaan opdraaien. Dat echter was al bekend bij de partijen, dus ook de V.V.E.
    Overigens is het helemaal geen financieel probleem als men de juiste subsidies aangevraagd heeft met een SIM plan.

Dat lijkt me dus spannend of die V.V.E. daarvan op de hoogte is? Of de voorzitter destijds op de hoogte was?
    Iets te oud voor re-educatie
    iets te jong voor afdanking
    m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

Opmerking

Bezig...
    X