Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Verjaardag

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Verjaardag

    Breur, van harte gefeliciteerd!
    Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

  • #2
    Breur deze keer echt jarig?
    Dan van harte proficiat en een super leuke dag gewenst. Gilbérke en Parel
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

    Opmerking


    • #3
      Bèste Breur,

      Vaan ganser harte perfiesis mèt diene (??e) verjaordaag.
      'nne Hiele sjieke daag gewins en daobijj ouch nog väöl jäörkes in 'n gooi gezoondheid !
      Venaovend drinke v'r us 'n paar op diech.

      Mestreechter Geis mage beleve
      en dat door te kinne geve.
      God, wat is dat sjiek ! © Wigo

      Opmerking


      • #4
        Bedankt lieve mensen voor de nodige felicitaties op deze wijze of via andere media

        Opmerking


        • #5
          Weer eens niet op de verjaardagskalender gekeken. :-(
          Alsnog van harte gefeliciteerd, Breur en nog veel vruchtbare en gezonde jaren achter de computer en met I. en de viervoeters!

          Opmerking


          • #6
            Misschien kijk ik erover heen, maar ik kan geen kalender vinden op onze nieuwe website.
            Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

            Opmerking


            • #7
              Ha, Parel, ik bedoelde mijn eigen kalender. Maar inderdaad: geen MO-kalender. Tenminste, ik heb hem ook nog niet gevonden...

              Opmerking


              • #8
                Bij aanmelding kunnen gebruikers aangeven of hun geboortedatum vermeld wordt. Zo ja ging die geboortedatum automatisch naar een verjaardagskalender. In de loop der jaren hebben diverse beheerders verjaardagen toegevoegd, met alle goede bedoelingen, maar tegen het privacybeleid van MO in. Wij houden ons nu aan de geformuleerde regels zoals ze zijn. Voorlopig geen automatische verjaardagskalender meer, omdat wij de niet meer actieve leden nog uit MO moeten filteren en tevens nog moeten bekijken hoe eventueel een kalender in te passen in de nu gebruikte softwareversie van dit forum.

                Opmerking


                • #9
                  Lewieke heeft vandaag voor de laatste keer zijn oogjes gesloten. Zijn lichaam wilde niet meer doen wat zijn geest wilde. Wij zullen hem missen die oude rakkerkat.

                  Opmerking


                  • #10
                    Acherrem, is Sjuulke nu weer alleen?
                    Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                    Opmerking


                    • #11
                      Sjuulke moet maar weer als vrijgezel door het leven. Er was gen enkele na-ijver tussen de twee. Ze hadden respect voor elkaar.

                      Opmerking


                      • #12
                        oh, wat jammer. Ik dacht dat die twee Sjuulke en Lewieke dus, beide nog wel een aantal jaartjes te gaan hadden.
                        I am not a complete idiot. Some parts are missing

                        Opmerking


                        • #13
                          En ik heb het even gemist, maar ondanks het verlies van Lewieke, toch ook nog proficiat met je verjaardag.
                          I am not a complete idiot. Some parts are missing

                          Opmerking

                          Bezig...
                          X