Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Stichting Boeken Voor Mensen

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Stichting Boeken Voor Mensen

    De stichting Boeken Voor Mensen organiseert ook dit jaar weer een grote boekenbeurs.



    Vandaag heb ik een uitvoerig gesprek gehad met een van de leden van de Stichting, Harry Mohrmann.

    Ik mocht al een blik werpen over de zéér rijke, maar vooral uitvoerige collectie die te koop zal zijn tijdens de boekenbeurs.

    Een aanrader

    Overigens is de Stichting Mensen Voor Boeken in 2002 opgericht onder auspiciën van de serviceclub Rotary Maastricht Oost.
    Gedurende een aantal jaren werden er onderwijsprojecten in Zimbabwe ondersteund.
    Het huidige doel van de stichting, die werkt met het motto
    "WIJ GEVEN BOEKEN EEN NIEUW LEVEN",
    is nu gericht op ondersteuning van instanties zowel in de stad Maastricht als in Zuid-Limburg, alsmede aan projecten in de derde wereld.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

  • #2
    Om een idee te hebben over de enorme hoeveelheid boeken waarover de Stichting Boeken Voor Mensen beschikt is het wellicht leuk om onderstaand interview, met foto, te zien van Harry Mohrmann dat verscheen in Dagblad De Limburger op 16 juni 2011.

    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Opmerking


    • #3
      Vanmorgen al vroeg naar de Boekenbeurs 2012 in het Leeuwenborghcollege gegaan.

      Kwam thuis met 2 volle plastic-zakken vol boeken, mn. Limburgentia.
      Bovendien, ik durf het bijna niet te zeggen, zijn de boeken spot goedkoop.
      Ongeacht de dikte of inhoud kosten alle boeken met hardcover € 2,- en paperback € 1,=

      Kortom, een echte aanrader!
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking

      Bezig...
      X